שתף קטע נבחר

ג'ורדן: שוברים את הקרח

מייקל ג'ורדן עדיין לא הכריז על חזרתו למגרשים, אך מאחורי הקלעים פועלים נציגיו בשיתוף עם הקומישינר של ה-NBA, דייויד שטרן, כדי להסדיר את ההליכים הבירוקרטים, שיסללו את דרכו של ג'ורדן חזרה. ההצעה המרכזית: ג'ורדן יוותר על מניותיו בוושינגטון וויזארדס, שיומרו במניות הוושינגטון קאפיטלס מה-NHL

מייקל ג'ורדן סולל את דרכו חזרה למגרשי הכדורסל, לאט אבל בטוח. אימוני הכושר האינטנסיבים, מחנה הקיץ שלו בשיקגו והדיאטה הקפדנית, הם רק כמה מהצעדים אותם מבצע ג'ורדן, בדרכו אל מרכז הזירה. עם זאת, בכל הנוגע להליכים הבירוקרטים שיאפשרו את חזרתו למשחק פעיל, זקוק ג'ורדן לעזרה. וכשג'ורדן צריך עזרה, הקומישינר של ה-NBA, דייויד שטרן, נותן אותה.
עיתון ה'ניו יורק פוסט' מפרסם היום (ה') כי ביום ג' האחרון התקיימה פגישה במשרדי הנהלת ה-NBA, בין שטרן, הבעלים של קבוצת ההוקי קרח של וושינגטון קאפיטלס (מליגת ה-NHL), טד לאונסיס, ונציגו של ג'ורדן, קרטיס פולק.
מטרת הפגישה: לדון בדרכים שיאפשרו לג'ורדן, בעלים חלקי בקבוצת הוושינגטון וויזארדס, לשחק במדי הקבוצה גם כשחקן פעיל - מהלך שמהווה חריגה מתקנון הליגה.
על פי מספר מקורות שיודעו לגבי הפגישה, עלתה הצעה סבוכה, שתאלץ אולי את ג'ורדן לוותר על מניותיו בוויזארדס באופן זמני, אך תאפשר את חזרתו למגרש.
על פי התכנית המתגבשת, ימכור ג'ורדן את מניותיו בוויזארדס לבעלים הראשי של הקבוצה, אייב פולין. בתמורה, יציע לאונסיס לג'ורדן, חלק נכבד בשליטה על קבוצת ההוקי קרח של הקאפיטלס (חלק גדול יותר מחלקו של ג'ורדן בוויזארדס). כמו כן, יוצא לג'ורדן לרכוש חלק מה-MCI סנטר, אולמה הביתי של הוושינגטון וויזארדס.
בעבר הביע ג'ורדן את תקוותו כי שטרן יצליח לשנות את תקנון הליגה ולאפשר לו לשחק במדי הוויזארדס, בעוד הוא מחזיק בבעלות הקבוצה. שטרן אמר כי הוא תומך ברעיון שיאפשר את חזרת ג'ורדן, אך לא הצליח להגיע להסכמה עם בעלי הקבוצות בנוגע לשינויים המתבקשים.
על פי מקור המקורב לאייב פולין, ג'ורדן מעוניין להסדיר את כל העניינים הבירוקרטים, הנוגעים לחזרתו האפשרית למגרשים, במקרה ויחליט להכריז עליה באופן רשמי. כידוע, ג'ורדן הבטיח כי החלטה שכזאת, אם תתקבל, תבוא באמצע חודש ספטמבר.
על פי מקורות בוויזארדס, ייתכן כי ההחלטה של ג'ורדן תגיע מוקדם יותר ובקבוצה נערכים למסיבת עיתונאים אפשרית שתערך ביום העבודה האמריקני החל ב-5 בספטמבר.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
allsport
ג`ורדן (משמאל) ואייב פולין. שולטים בוויזארדס
allsport
צילום: allsport
שטרן. ידיד לעת צרה
צילום: allsport
מומלצים