שתף קטע נבחר

פתח תקווה התלוננה על נימני

מנכ"ל הפועל פתח תקווה, אבי סמובסקי, הגיש תלונה מטעם הפועל פתח תקווה על הפגיעה ללא כדור של אבי נימני ביניב לוזון. ועדת המשמעת תתכנס ביום רביעי

מנכ"ל הפועל פתח תקווה, אבי סמובסקי, הגיש היום מכתב תלונה להתאחדות לכדורגל נגד שחקן מכבי תל אביב אבי נמני. סמובסקי מציין בתלונה כי נימני פגע ללא כדור בשחקנה של פתח תקווה יניב לוזון. כזכור, במשחק בין הקבוצות אתמול שלח אבי נימני אגרוף לעבר אשכיו של יניב לוזון, אולם השופט במשחק, עמית קליין, טען כי לוזון התחזה, ושלף לעברו את הכרטיס הצהוב. בעקבות הגשת התלונה יועמד נימני לדין בפני וועדת המשמעת של ההתאחדות, ביום רביעי.
הגשת התלונה נעשתה בניגוד לדעתו של יו"ר הפועל פתח תקווה, דני לוי. לוי הודיע לאחר המשחק כי הוא סולח לנימני על התקרית: "נימני חבר טוב וספורטאי למופת. הדברים נעשו בלהט המשחק".
סמובסקי הגיב: "לא הגשתי תלונה. תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא הגיש תלונה, ואני הצטרפתי אליה. אני חושב שלא ראוי לשחקן במעמדו של אבי נמני, לעשות דבר כזה לשחקן שרק עלה לבוגרים. לדני לוי יש את הסיבות שלו להתנגדות, אבל גם אם שחקן שלי היה עושה דבר כזה הייתי חושב שמגיע לו עונש".
דני לוי: "סמובסקי עשה טעות חמורה שלא פנה אלי. הוא יינזף קשות על ידי. מחר נוציא מכתב ביטול לתלונה ונודיע להתאחדות שסמובסקי לא מוסמך להגיש תלונות בשם הפועל פתח תקווה". לוי אף התייחס לאפשרות כי ביטול התלונה יגרור העמדה לדין של קבוצתו, ואמר: "שיעמידו אותנו לדין. אין לי בעיה עם זה".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארכיון ידיעות אחרונות
נימני חבר טוב. דני לוי
ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים