שתף קטע נבחר

תקווה: האוסטרים רק פחדו לשחק

קשר נבחרת ישראל, אבי תקווה, אומר כי לפי התקשורת האוסטרית השחקנים פחדו מהמשחק עצמו ולא מהטרור. תקווה: "אני גאה שהצלחנו להפחיד אותם"

"התקשורת האוסטרית הצהירה באופן חד משמעי כי השחקנים בנבחרת לא פחדו להגיע לישראל בגלל הטרור, אלא הם פחדו להתמודד עם נבחרת ישראל ברמת גן. העיתונאים האוסטרים ציינו זאת באופן חד משמעי", כך אומר היום (א') ל-ynet קשר נבחרת ישראל ויאנג בויז ברן השוויצרית, אבי תקווה, מביתו שבשוויץ, לאחר שהתראיין לטלוויזיה האוסטרית.

שגריר ישראל

נדמה שבגלל מיקומו הפך הקשר הישראלי לשגריר בתקשורת האוסטרית. כמעט בכל יום הוא מתראיין לתקשורת האוסטרית בשפה הגרמנית: "התראיינתי באימוני הנבחרת בארץ בגרמנית לטלוויזיה האוסטרית. אתמול (שבת) הם היו אצלי בשוויץ ושאלו על המצב בארץ ועל התגובות של האוהדים והשחקנים הישראלים. לאחר שהבנתי שהאוסטרים פחדו מהמשחק אמרתי להם שאני גאה שמדינה קטנה כמו ישראל הצליחה להפחיד אותם שלא הגיעו לר"ג. זה אומר שהנבחרת שלנו טובה יותר. מעבר לזה, הם שאלו על תחושת התיסכול שלנו".

רואים רק הפגזות

בכל זאת, תקווה מבין איך ישראל יכולה להצטייר למי שיושב בניכר. "בשוויץ לא מבינים על מה המהומה. הם רואים כל יום בטלוויזיה שיש מלחמה בישראל. הם רואים רק את הפיצוצים וההפגזות של שני הצדדים וחושבים שאין פה משהו אחר. שאלו אותי בקבוצה על מה אנחנו מתלוננים כי הם רואים שאנחנו במלחמה. הסברתי להם שיש בישראל הרבה יותר ממה שרואים בטלוויזיה. יש מדינה יפה מאוד, שמשחקים בה כדורגל טוב, אבל אני לא יודע אם הצלחתי לשכנע אותם"

לשמור על המתח והמוטיבציה

תקווה חזר לנבחרת לאחר הפסקה של שנה, והוא הרגיש שמעולם לא נעדר. הוא אמנם לא שיחק, אבל היה שותף מלא במחנה האימון: "הרגשתי מצוין. האימונים היו טובים ואני מקווה שזה יימשך בחודש הבא. אני מאוד מקווה שכל המתח והמוטיבציה שלנו לא יפגעו במשחק כאשר הוא ייערך. אנחנו מאוד רוצים לנצח ולא מתכוונים לפספס את זה".


לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
תקוה. שגריר בשוויץ
צילום איי פי
צילום איי פי
באריץ`. פחד מהמשחק בארץ
צילום איי פי
מומלצים