שתף קטע נבחר

משחק ראשון העונה לשאקיל או'ניל

הסנטר של לוס אנג'לס לייקרס, חזר מפציעה במשחק קדם העונה מול גולדן סטייט ווריורס. או'ניל קלע 17 נק' וקלט 10 ריב' בניצחון קבוצתו 97:114. גולדן סטייט משאירה את מרק ג'קסון

סנטר לוס אנג'לס לייקרס, שאקיל או'ניל, חזר לפנות בוקר (ד') לפעילות לאחר שנעדר ממחנה קדם העונה של הלייקרס, עקב ניתוח באצבע רגלו הימנית. או'ניל פתח בחמישייה של הלייקרס במשחק קדם העונה מול גולדן סטייט ווריורס. הוא סיים את המשחק עם 17 נקודות, 10 ריבאונדים ו-4 חסימות ב-20 דקות והוביל את קבוצתו לניצחון 97:114. את קלעי הלייקרס הוביל קובי בראיינט עם 23 נקודות וסטניסלב מדבדנקו האוקראיני הוסיף 13. קלעו לווריורס: אנטואן ג'יימיסון 18 ודני פורטסון 15.
בסוף המשחק שיחררו הלייקרס את הקלע הוותיק, דניס סקוט והרוקי, פול שירלי.
תוצאות נוספות מהלילה: יוטה - ניו יורק 80:85; דאלאס - דנבר 80:112; סאן אנטוניו - פילדלפיה 75:94; לוס אנג'לס קליפרס - קליבלנד 91:105; דטרויט - ניו ג'רזי 91:87; טורונטו - שיקגו 89:107; שרלוט - בוסטון 88:99.

מרק ג'קסון נשאר בגולדן סטייט

הסנטר פרי אייג'נט של גולדן סטייט ווריורס, מרק ג'קסון (26, 2.09 מ'), אמר כי גולדן סטייט מתעקשת להשאירו בקבוצה, למרות שזה חתם על חוזה חדש ביוסטון רוקטס. לפי ג'קסון, גולדן סטייט ניצלה את זכות הראשונים שלה עליו והשוותה את ההצעה שקיבל מיוסטון - 27.3 מיליון דולר לשש שנים. ג'קסון, שהצהיר בעבר כי הוא מעדיף לעזוב את גולדן סטייט לטובת יוסטון, הביע את אכזבתו מצעדה של הקבוצה שבחרה אותו בסיבוב השני בדראפט 98'. "אני לא מאמין" אמר ג'קסון. "זהו התסריט הגרוע ביותר בשבילי. ברגע שחתמתי ביוסטון, שם רציתי להיות והבהרתי זאת לכל". ג'קסון המשיך ואמר כי זהו צעד מוטעה מבחינתם. "מה שמצחיק זה שכשאתה עושה משהו רע, זה יחזור אליך. אמר ג'קסון. "זה מצחיק כי הם (גולדן סטייט) מתכוונים לנסות ולהעביר אותי לקבוצה אחרת ומצחיק שהם חושבים שאני מתכוון להסכים לטרייד כזה. הם לא עשו לי שום טובות, אז מה גורם להם לחשוב שאני אעשה להם אחת?".
מאמן יוסטון, רודי טומג'אנוביץ', שקיווה להשתמש בג'קסון כמחליף לחאכים אולאג'ואן שעזב ומוריס טיילור שנפצע, אמר בתגובה: "אין לנו מה לעשות ונצטרך להתמודד עם המצב החדש. זה היה יכול להיות חיזוק נהדר אבל זה לא יקרה. אנחנו מאחלים לו בהצלחה".



לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
או`ניל. חזר בגדול
צילום איי פי
מומלצים