שתף קטע נבחר

וושינגטון הפסידה שוב, 17 נק' לג'ורדן

מייקל ג'ורדן ממשיך להצטיין במשחקי טרום העונה, והוויזארדז ממשיכים להפסיד. הלילה הם נוצחו 87:91 על ידי פילדלפיה; אייברסון לא שיחק

מייקל ג'ורדן ממשיך להוכיח שיש לו עוד הרבה כדורסל לתת. הבעיה היא שאם הוויזארדז לא יצליחו להתעלות, ג'ורדן לא יראה את הפלייאוף השנה. הלילה קלע ג'ורדן 17 נקודות מול פילדלפיה, אולם כשהוא נח על הספסל, שמטו חבריו יתרון של שש נקודות ברבע הרביעי, וירדו עם הפסד 91:87.
"הייתי יכול לשחק עוד הרבה דקות, אבל דאג (קולינס, מאמן וושינגטון) מנסה ללמד, וזה לא הזמן בשבילי להשתלט על המשחק", הסביר ג'ורדן מדוע הוא הושאר על הספסל במאני טיים. קולינס עצמו היה מאוכזב מהיכולת שהפגינו חניכיו ברבע האחרון. "כמה נקודות קלענו ברבע הרביעי? אחת עשרה? טוב, זו הייתה חוויה חינוכית", אמר קולינס בסיום.
וושינגטון לא קלעה אפילו נקודה אחת במשך קרוב לשש דקות, ופילדלפיה הצליחה להשוות את התוצאה. כשנותרו 46 שניות העניק ג'רום מויזו יתרון ראשון ברבע לסיקסרס, 87:85.
כמו בכל משחקי העונה שבהם השתתף, זכה ג'ורדן למירב תשומת הלב מהקהל. כל נגיעה שלו בכדור זכתה לתשואות, והסל הראשון שלו הקפיץ את אלפי הצופים. פילדלפיה לא הקלה את החיים על ג'ורדן, שזכה לשמירה כפולה במשך רוב שלבי המשחק.
אלן אייברסון ואריק סנואו לא שותפו בפילדלפיה. בהיעדרם, בלטו ראג'ה בל וספידי קלקסטון, שתרמו ביחד 35 נקודות.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
משחק לבד. ג`ורדן
צילום איי פי
מומלצים