שתף קטע נבחר

הבלייזרס רכשו את זכויות הדראפט על דורון שפר

בטרייד שנערך לפנות בוקר (ג') נשלח שחקן פורטלנד טרייל בלייזרס, וויל פרדו, ללוס אנג'לס קליפרס בתמורה לזכויות הדראפט על דורון שפר מ-96'. הגארד הישראלי שפרש לפני שנה לא יצטרף לבלייזרס, שרצו לשחרר את פרדו ללא תמורה

בטרייד שנערך לפנות בוקר (ג') בין פורטלנד טרייל בלייזרס ללוס אנג'לס קליפרס, נשלח וויל פרדו מהבלייזרס לקליפרס, בתמורה לזכויות הדראפט של הקליפרס, על השחקן הישראלי, דורון שפר.
שפר (29), רכז נבחרת ישראל ומכבי תל אביב בעבר, נבחר על ידי הקליפרס במקום ה-36, בסיבוב השני של דראפט ה-NBA ב-1996. זאת לאחר שלוש עונות מוצלחות כשחקן מכללת קונטיקט (96'-93'). שפר ניסה את מזלו במחנה קדם העונה לרוקיז של הקליפרס, אך מאחר שלא הובטח לו כי יתקבל לסגל הסופי של הקבוצה, החליט לחזור לישראל וחתם במכבי תל אביב. לאחר ארבע עונות מוצלחות במכבי תל אביב (00'-96') הודיע במפתיע ביוני 2000 על פרישתו מכדורסל בגיל 28.
מטרת הטרייד ככל הנראה, היא לשחרר את הסנטר הוותיק של הבלייזרס, וויל פרדו (36, 2.13 מ'), מהקבוצה מבלי להיאלץ לשלם לו את יתרת שכרו כמוסכם בחוזהו. הבלייזרס שהיו חייבים לצמצם את סגל השחקנים שלהם ל-15 ערב תחילת עונת 02'-01'(זאת על פי מגבלה של תקנות הליגה), החליטו לוותר על פרדו ולשלוח אותו לקליפרס, כך לא נאלצו לפצותו. לא עבר זמן רב לאחר השלמת העסקה והקליפרס הודיעו כי הם מנפים את הסנטר מהסגל.
ככל הנראה, אין בכוונת הבלייזרס לפנות לדורון שפר בעתיד בנוגע לאפשרות שישחק בקבוצה. דובר הקבוצה, בראיין פאצ'יני, אמר הלילה ל-ynet: "מטרת הדראפט היתה לצמצם את סגל הקבוצה ל-15 שחקנים בהתאם לתקנות הליגה. היתה לנו הזדמנות להעביר את וויל פרדו לקליפרס, שם תינתן לו הזדמנות לשחק כדורסל פעיל. אין בכוונתנו להציע לדורון שפר להצטרף לקבוצה בשלב זה וצריך לשאול אותו אם הוא בכלל מעוניין לשוב ולשחק כדורסל".
כדי לצמצם את סגל הקבוצה, שיחררו הבלייזרס לפנות בוקר גם את הסנטר, פריסט לאודרדייל (לשעבר בריאל מדריד) והפורוורד, ג'וני טיילור.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום allsport
שפר. עכשיו של הבלייזרס
צילום allsport
צילום: ALLSPORT
פרדו. נשלח ונופה
צילום: ALLSPORT
מומלצים