שתף קטע נבחר

מסתמן: מלמיליאן יעזוב בתום העונה

חוזהו של מנג'ר מכבי נתניה מסתיים בתום העונה, ומלמיליאן כבר הודיע להנהלה כי יעדיף לעזוב. אלון מזרחי לא יחתום בקבוצה

מנג'ר מכבי נתניה, אורי מלמיליאן, ככל הנראה יעזוב את הקבוצה בתום העונה. מלמיליאן, שזו העונה השלישית שלו בקבוצה, אמר לפני פתיחת העונה הנוכחית לחברי ההנהלה כי מאמן כדורגל ממצה את עצמו בקבוצה אחת אחרי שלוש עונות, וכי הוא יעדיף לסיים את תפקידו בתום העונה. רדיו "אמצע הדרך" פירסם זאת ביום שישי. מקורבים למנג'ר אמרו בימים האחרונים כי זה הכיוון המסתמן ולא חל כל שינוי בדעתו של המנג'ר מאז פתיחת העונה. החוזה של מלמיליאן יסתיים בסוף העונה.
מלמיליאן עצמו אמר היום (א'): "מוקדם מדי לקבוע את הדברים האלה. בכדורגל הכל נזיל". דובר מכבי נתניה, אופיר טשכמר: "נושא המאמן לעונה הבאה כלל לא עלה לדיון, ולומר עכשיו מי יהיה מאמן מכבי נתניה בעונה הבאה שקול לניסיון לנבא את העתיד".
מלמיליאן הגיע לנתניה בעונת 99-1998 והעל ה אותה מהליגה הלאומית לליגת העל. בעונה לאחר מכן הגיע לקראת סוף העונה והציל אותה מירידה. בעונה שעברה הוביל אותה למקום השביעי בטבלה.
לגבי החלוץ אלון מזרחי אמר היום מלמיליאן: "בשבועות האחרונים חשבנו שנוכל להתחזק בשני שחקנים בהתאם לתקציב, אולם נכון להיום ברור לנו שנוכל להתחזק רק בשחקן אחד, ולכן נעדיף לעשות את זה בתפקיד שהכי נחוץ לנו וזה קשר. אלון הוא שחקן מצוין, ואם יהיה לנו תקציב נוסף במהלך העונה, כמובן שנרצה להתחזק בשחקן ברמתו".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערן(יופי) כהן
מלמיליאן: בכדורגל הכל נזיל
צילום: ערן(יופי) כהן
מומלצים