שתף קטע נבחר

תבליני מקורמיק מוסיפים טעם לפוסטר-מדיה

חברת התבלינים מארה"ב יוצאת בקמפיין בהיקף 200 אלף שקל על גבי 400 שלטי פוסטר מדיה ברחבי הארץ

תבליני מקורמיק, חברת התבלינים האמריקאית, עולה בפרסום תדמיתי לתבליניה בהיקף של 200 אלף שקל.
הפרסום התדמיתי יופיע על גבי 400 שלטי פוסטר מדיה ברחבי הארץ בהשקעה, בנוסף למודעות בעיתונות נשים וחלוקת דוגמיות במגזין נשיונל ג'יאוגרפיק.
הטיפול בעיצוב ובפרסום נעשה באופן עצמאי, על ידי חברת סידס דברים טובים, יבואנית ומשווקת תבליני מקורמיק בישראל.
חברת מקורמיק , בעלת מחזור עיסקי של יותר מ-2 מיליארד דולר, הוקמה בשנת 1889 בבולטימור, ארה"ב. את חומרי הגלם רוכשת החברה ביותר מ-40 ארצות והם נמכרים ביותר מ-115 מדינות ברחבי העולם.



לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
התבלינים. דומיות בנשיונל ג`אוגרפיק
מומלצים