שתף קטע נבחר

בורג ימחה על הסירבול בבדיקת הקלפיות

יו"ר הכנסת מתכוון למתוח ביקורת על התארכות תהליך בדיקת הקלפיות. אמש הגיש מטה בן אליעזר ערעור חדש ומזכ"ל המפלגה מתכנן להציע את בחירת פרס כיו"ר זמני של המפלגה

יו"ר הכנסת, אברהם בורג, הנאבק עדיין על ראשות מפלגת העבודה, ימתח היום (ד') ביקורת על התארכות הליך בדיקת הקלפיות, שהיה אמור להסתיים היום אך רק הולך ומסתבך.
מטה בן אליעזר הגיש היום ערעור למוסד לבירור עתירות של מפלגת העבודה בעקבות החלטה של ועדת הבחירות שלא לקיים דיון בערעורים שהגיש על שתי קלפיות בטורען ובחורפיש.
יו"ר ועדת הבחירות, עו"ד יוסי שלוש, טוען כי מאחר והיו"ר הקודם של ועדת הבחירות, אפי שטנצלר, קיים דיון בנושא והחליט שלא לפסול את הקלפיות וכי אין צורך בדיון נוסף. מטה בן אליעזר טוען מנגד כי הדיון שביצע שטנצלר לא היה מעמיק וכי יש בידיהם הוכחות חדשות שהקלפיות זוייפו. בתגובה לעתירה למוסד לבירור עתירות מאיים כעת יו"ר ועדת הבחירות יוסי שלוש להתפטר. "אם המוסד יחליט לדון בערעור, לא תתאפשר המשך פעולת ועדת הבחירות", אמר שלוש וביקש מהמוסד לבירור עתירות לדחות כל דיון בטרם תושלם עבודת ועדת הבחירות.
התארכות הליך בחירת היו"ר הובילה גם לפנייה למשטרה. החוקר מאיר טלבסקי, איש מפלגת העבודה, הגיש תלונה לפני כמה ימים בשל חשד לזיופים בבחירות. לטענתו יש בידו להוכיח זאת ושני מטות המועמדים, בורג ובן אליעזר, טוענים כי טלבסקי אינו קשור אליהם.
וברקע החליט גם מזכ"ל העבודה, השר רענן כהן, לנקוט בצעדים משלו ובשיחה עם שר הביטחון, בנימין בן אליעזר, אמר כי לא מן הנמנע שבישיבת המרכז הקרובה יעלה לדיון את נושא בחירתו של השר שמעון פרס ליו"ר זמני של המפלגה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום : אביגיל עוזי
זה לא נגמר. בורג
צילום : אביגיל עוזי
מומלצים