שתף קטע נבחר

פניה לח"כים: להוריד את המופע "החצילים" מהבמה

אזרחים שצפו במופע הבידור שלחו מכתב ל-120 הח"כים: לטענתם מדובר ב"תועבה ותת-רמה"

אזרחים שצפו בסוף השבוע שעבר במופע הבידור "החצילים" שלחו מכתב ל-120 חברי הכנסת, בתביעה להוריד את ההצגה מהבמה. האזרחים גם אמרו כי יתייצבו מחר (שישי) בכניסה לאולם בו יועלה המופע כדי למחות נגדו ולנסות למנוע מהקהל לרכוש כרטיסים. בינתיים לא ידוע אם מישהו מחברי הכנסת מתכוון להגיב בנושא.
מאחורי המחאה עומד אורי שוחט, חילוני תושב גבעתיים. "ההצגה נפתחת בביזוי קידוש השבת בצורה ברוטאלית ומבישה ובלעג לתורה", כותב שוחט. "אחר כך התחילו לנבל את הפה, 'זונה מזדיינת', 'שרמוטה' ועוד, ואחד השחקנים דחף ידו למכנסיו והחל לאונן מול הקהל".
שוחט מייצג 37 אנשים שיצאו מההצגה במחאה ומביעים את סלידתם ממנה. "ההצגה היא תועבה ותת-רמה, הנזקים שהיא עלולה להביא לנוער הם בלתי הפיכים, ואני רוצה לקבל הסברים מחברי הכנסת על אילו ערכים מחנכים מפיקי ההצגה".
"החצילים" הוא מופע בידור סאטירי שמועלה ברחבי הארץ מזה חודשים אחדים. משתתפים בו שבעה שחקנים צעירים, בוגרי הסטודיו למשחק של ניסן נתיב: חנן סביון, ליאור דורי, איציק נקש, רועי מוסקוביץ, גיא עמיר וענבל לורי. משתתפי המופע אמרו אתמול כי תגובתם הנזעמת של האזרחים היא הוכחה לנחיצותה של סאטירה חברתית. "שלושה-ארבעה מערכונים אחרי שהאנשים האלה יצאו מהאולם", מספר גיא עמיר, "נכנסה פתאום אישה למרכז הבמה, עצרה את המופע וצעקה שהיא רוצה את הכסף בחזרה. כנראה שלאנשים אין גבולות ויחס לתיאטרון ולבמה. המכתב הזה הוא הדבר הכי מגוחך ששמעתי בחיי. מי שלא יכול לראות מבעד לבמה ולסיטואציה, יש לו בעיה בהבנת המציאות שלנו. זו דרכנו, ולמי שיש השגות, זכותו למחות. מצידי, אמליץ להוסיף את הביטויים 'תועבה' ו'תת-רמה' למודעה שלנו".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים