שתף קטע נבחר

אינדיאנה תנסה לשמור על יתרון הביתיות

תארח לפנות בוקר את הניקס למשחק החמישי בסידרה. יואינג עדיין פצוע וייעדר מהמשחק

אינדיאנה פייסרס תארח הערב ברוז גארדן את ניו יורק ניקס למשחק החמישי בסידרה. ניקס, שהפסידה בשני המשחקים הראשונים באינדיאנה, הצליחה לחזור לסידרה בגארדן כאשר ניצחה פעמיים את הפייסרס.
בדומה לסידרה בעונה שעברה, פטריק יואינג, מבלה יותר זמן על הספסל (עקב דלקת בגידים), אך ניקס, שחסרה את הסנטר שלה במשחק השלישי והרביעי (ייעדר גם מהמשחק החמישי), לא ויתרה והיא נמצאת בעמדה נוחה כדי להגיע לגמר האן.בי.איי שנה שנייה ברציפות. מנגד, אינדיאנה תעשה הכל כדי לא לשמוט את ההזמנות להעפיל לראשונה לגמר האן.בי.איי. פייסרס גם תנסה להוכיח לעיני הקהל הביתי כי משחק ההגנה הגרוע שהיא הציגה בגארדן, היה מקרי.
פרט למשחק הראשון בסידרה, שהסתיים בניצחון אינדיאנה 102-88, כל יתר המשחקים הסתיימו בהפרשים של 2 עד 4 נקודות. למשחק הרביעי הגיעה ניו יורק ללא פטריק יואינג, עם לטרל ספריוול פצוע ומרכוס קמבי המתאושש מפציעה. ניו-יורק כבר הובילה בפער של 17 נקודות, אינדיאנה התקרבה עד למרחק נקודה, אך ניו יורק לא ויתרה ובזכות משחק קבוצתי הצליחה לא לאבד את היתרון עד לסיום.
ניקס ופייסרס נפגשו בפלייאוף חמש פעמים בשנות ה-90`. ב-95` ו-98` בשלבי חצי גמר המזרח ניצחה אינדיאנה, אולם ניקס ניצחה ב-94` ו-99` בגמר המזרח וב-93` בסיבוב הראשון.

לפנייה לכתב/ת
מומלצים