שתף קטע נבחר

מאות מתנחלים מגוש קטיף הפגינו בירושלים

מאות מתושבי הגוש הפגינו מול משרד ראש הממשלה. חלקם נשאו כרזות שעליהן תמונות של ברווזים. "באנו כדי לצעוק את הכאב" אמר אחד מהם

כ-800 מתנחלים מגוש קטיף הפגינו הערב (ה') מול משרד ראש הממשלה בסיסמה 'די לשפיכות הדמים'. המפגינים נשאו שלטים שקראו "לסלק את ערפאת ולהחזיר את הביטחון", "הפצמ"ר עושה לי חור בלב" וחלקם הניפו כרזות עם תמונות ברווזים והכיתוב 'עוד אחד הלך'. את ההפגנה ארגנה מועצת יש"ע.
שלמה יוליס, מנווה דקלים: "בשנה האחרונה נפלו בגוש קטיף למעלה מ- 500 פגזים. רק היום נפלו 3. אנחנו נוסעים בכביש ומפחדים. הילדים יוצאים החוצה ואנחנו צריכים לפחד. לא ייתכן שנחזור אחורנית ולא נוכל לחיות. הממשלה מתרפסת לפני רוצחים, לא ייתכן מצב כזה". יוליס מוסיף שההפגנה באה כדי "לצעוק את כאב המתיישבים".
בין המפגינים היה גם ח"כ צבי הנדל שפנה לראש הממשלה אריאל שרון ואמר "הגיע הרגע, אדוני ראש הממשלה, אתה חייב לעמוד בהתחייבות, ולהודיע שממשלת ישראל מכריזה על ערפאת ועל הרשות הפלסטינית כישות טרוריסטית".
אליסף אורבך, 11, שהיה באוטובוס שבו ניסו מחבלים לפגוע ביום שלישי אמר: כשאצלם ילדים נהרגים אומרים שהם חפים מפשע. כשהם יורים עלינו, הם צדיקים. אני לא צריך בגיל 11 לעבור חוויה כזו".
נעמי בונה, אמה של מירי אמיתי, שנרצחה באוטובוס בכפר דרום, אומרת "לא באתי לדבר על פוליטיקה, באתי לספר סיפור של סבתא, על נכדים שחיים ללא אמם".
לאחר ההפגנה מול משרד ראש הממשלה צעדו המפגינים לעבר הכניסה לירושלים, כשהם אוחזים לפידים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מוטי סנדר
פיגוע בגוש קטיף. ארכיון
צילום מוטי סנדר
מומלצים