שתף קטע נבחר

טים טוק: בולטון ואיפסוויץ' רוצות את אוסטרץ'

האתר הבריטי מדווח כי בולטון, שעלתה רק העונה לפרמייר ליג, מעוניינת לחזק את חוליית ההתקפה שלה ורוצה להחתים את חלוצה הסלובני של הפועל תל אביב. גם איפסוויץ', סוגרת טבלת הפרמייר ליג, נמצאת בתמונה

אתר האינטרנט "טים טוק" מדווח היום (ב') כי מספר קבוצות מהפרמייר ליג מעוניינות בחלוץ הפועל תל אביב, מילאן אוסטרץ'. על פי האתר, בולטון וונדררס, שעלתה העונה לפרמייר ליג ואף הוליכה את הטבלה בתחילת העונה, היא המועמדת המובילה להחתים את אוסטרץ', שמחירו מוערך בכמיליון ליש"ט (1.6 מיליון דולר).
בולטון, שאת חוליית החוד שלה מאייש כעת רק מייקל ריקטס, רוצה לחזק את ההתקפה שלה באופן דחוף ולכן היא מתעניינת חלוץ הסלובני של האדומים. בולטון אמנם מדורגת כעת במקום העשירי בפריימר ליג, אבל לזכותה רשומים רק 18 שערי זכות ב-14 משחקי ליגה העונה.

גם איפסוויץ' מגלה עניין

גם איפסוויץ' טאון, המדורגת אחרונה בפרמייר ליג, מעוניינת לרכוש את אוסטרץ'. לאיפסוויץ' יתרון אחד משמעותי על בולטון, שמתבטא בעובדה כי בסגל שלה כבר נכלל שחקן סלובני, המגן אמיר קאריץ'.
איפסוויץ' מצוייה העונה בכושר רע מאוד ולאחרונה היא אף ספגה תבוסה קשה מניוקאסל, במסגרת גביע הליגה. מעמדו של מאמן הקבוצה, ג'ורג' בארלי, נמצא כרגע בסכנה, מה שעשוי לעשות בעיות בכל הנוגע להעברתו של אוסטרץ' לקבוצה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
אוסטרץ`. מבוקש
צילום יוסי רוט
מומלצים