שתף קטע נבחר

הפלסטינים: ערוץ "עוקף שרון" לפרס ובן אליעזר

פרסום ראשון: ברשות הפלסטינית החליטו מעתה לקיים ערוץ ישיר מול בכירי "העבודה" בממשלה, השרים פרס ובן אליעזר, כדי לעדכן אותם על המאמצים הביטחוניים שעושה הרשות בשטח

הרשות הפלסטינית החליטה לפתוח ערוץ ישיר "עוקף שרון" לראשי מפלגת העבודה, השרים שמעון פרס ובנימין בן אליעזר.
מקורות ברשות גילו ל-ynet כי בהנהגת הרשות ובקרב אנשי ערפאת קיים חשד שנציגי מפלגת העבודה בממשלה לא מקבלים מראש הממשלה שרון ומקציני צה"ל הבכירים תמונה אמיתית של מה שמתרחש במפגשים הביטחוניים.
בראש הערוץ המדיני מול מפלגת העבודה מינה ערפאת את יועצו הקרוב, מוחמד רשיד, עמו נפגש בעבר עומרי שרון. רשיד השתתף בימים האחרונים במפגשים הביטחוניים שקיימו הפלסטינים עם האמריקנים ועם האירופים. האחרון שבהם התקיים אמש (יום ד') ברמאללה בין ראש מנגנוני הביטחון הפלסטינים לבין השליח האירופי חוויאר סולנה בבית המלון "גראנד פארק" ברמאללה.
המקור הפלסטיני סיפר כי רשיד התקשר לאחר המפגשים לפרס ובן אליעזר ועידכן אותם בהתפתחויות ובהחלטות שהתקבלו. כן עידכן אותם במאמצים שמשקיעה הרשות הפלסטינית למניעת פיגועים ובפעולות להשגת הפסקת אש.
בלשכתו של שר הביטחון אמרו בתגובה ל-ynet כי השר בן אליעזר מכיר את מוחמד רשיד מזה זמן רב, והוא מנהל איתו שיחות מידי פעם בפעם, בכל עת שבה הוא מוצא לנכון. לפני מספר ימים אף נפגשו בן אליעזר ורשיד לדון בנושא הפסקת האש.

תגובות

יו"ר הקואליציה, זאב בוים, אומר בתגובה כי ערפאת יכול לדבר כעת רק עם חברי הכנסת אחמד טיבי, עיסאם מחול וענת מאור: "מוטב שבמקום לדבר באמצעות עוזרים - שיחסל את ארגוני הטרור ואז אולי מישהו נורמלי ידבר איתו".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
שרון ופרס. ציר עוקף ראש הממשלה?
צילום איי פי
מומלצים