שתף קטע נבחר

ליגת העל: מחזור בצל הטרגדיה

מותו הטראגי של רובי שפירא האפיל על משחקי המחזור ה-14, שנפתחו כולם בדקת דומיה. בקרית אליעזר, אחרי שהאוהדים הירוקים הביעו הזדהות עם האדומים, ניצחה מכבי חיפה את נתניה 1:2. יתר המשחקים: מ.ס אשדוד - מכבי ת"א 2:0, מכבי פ"ת - הפועל ב"ש 3:1, מכבי קרית גת - הפועל פ"ת 3:1. המשחק של הפועל חיפה ועירוני ראשל"צ נדחה

ארבעה משחקים בלבד נערכו השבת במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל, לאחר שהמשחק בין הפועל חיפה לעירוני ראשון לציון נדחה בעקבות מותו הטראגי של רובי שפירא. כל המשחקים נפתחו בדקת דומיה, ובקרית אליעזר, במחווה נדירה, הניפו האוהדים הירוקים של מכבי חיפה שלטי הזדהות עם האדומים.

מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2

לאחר דקת הדומיה בפתיחת המשחק הניפו אוהדי מכבי חיפה שלט בו נכתב: "רובי שפירא, איך נפל גיבור". נראה כי המחווה הנדירה של האוהדים הירוקים, מבהירה יותר מכל את ההלם שנפל על הכרמל. אפילו השערים של המקומיים התקבלו בשמחה מאופקת ביציעים ופתאום הכיבושים היו קצת פחות חשובים.
במשחק עצמו, שנראה כמו הצגת משנה לאוהדים, העניק איגביני יעקובו יתרון מוקדם לחיפה (דקה שלישית). איציק זוהר החזיר את האורחים למשחק בפנדל בדקה ה-54, אבל יעקובו השאיר את הנקודות בקרית אליעזר, כשדייק בדקה ה-68 מהנקודה הלבנה.

מ.ס אשדוד - מכבי ת"א 2:0

בלי סיכוי בצמרת, בלי אימת התחתית, באשדוד עוד לא למדו לעכל עונה רגועה. הצעירים של אלישע לוי עלו לכר הדשא בלי הרבה יומרות, אבל עם המון כבוד למוליכת הטבלה.
רודריגו גולדברג, שלא מפסיק להבקיע לאחרונה, כבש את הראשון של הצהובים בדקה ה-27. לפני המחצית (41) הקפטן אבי נמני מצא את עצמו חופשי ברחבה ומ-15 מ' שלח כדור מדויק לפינה – 0:2. במחצית השניה מכבי כבר לא ממש התאמצה ואשדוד הסתפקה בתוצאה, שקטעה רצף של שלושה נצחנות עבורה.

מכבי פ"ת - הפועל ב"ש 3:1

בלוזונלנד אין חדש ומכבי פתח תקווה עדיין קבורה במקום שדרכו עושים היכרות עם סכנין ונצרת. מנגד, נראה כי הראש של לופא קדוש נמצא עדיין בבאר שבע ולא בהכנות של נבחרת סנגל למונדיאל. האדומים מהדרום הגיעו מוכנים לטיול בפ"ת ולמעט מעידה בפתיחה, שער של קובי רפואה בדקה החמישית, ב"ש שלטה במשחק.
שוקי נגר מצא את רפי כהן מנמנם מחוץ לשער ואיזן את התוצאה (41), רמי אבו לבן העניק לב"ש יתרון עוד לפני ההפסקה (45), והזר החדש, מארק צ'יטקו, שנזרק אחר כבוד מקרית גת, חתם את התוצאה (83).

מכבי קרית גת - הפועל פתח תקווה 3:1

מכבי קרית גת ממשיכה לדשדש במקום האחרון, והיום (שבת) ספגה הקבוצה הפסד נוסף - הפעם 3:1 מרגלי הפועל פתח תקווה. במהלך השבוע חשבו בהנהלת קרית גת כי יוכלו לארח סוף סוף את המשחק במגרשם הביתי, אך האיצטדיון לא אושר וגם השבת הם נאלצו לנדוד לאשקלון.
את פתח תקווה כל זה לא עניין: ארמין ראקוביץ' קבע 0:1 כבר בדקה ה-14, הוסיף עוד אחד בדקה ה-31, והשלים שלישיה בדקה ה-57. ניר שיקווה צימק בזמן פציעות.
המשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים ייערך ביום שני.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום גלי תיבון
המכונה עובדת. גוטמן
צילום גלי תיבון
צילום יוסי רוט
צמד מנצח. יעקובו
צילום יוסי רוט
מומלצים