שתף קטע נבחר

הסברינג מצטרפת לקרב

קרייזלר אינה משכנעת בינתיים, אם כי היא עושה את הצעדים הנכונים

אחרי ה-PT קרוזר, הניאון וה-M300, משלימה קרייזלר את הצגת מבחר הדגמים החדש עם הסברינג, אחת המכוניות החשובות ביותר במבחר האירופאי של הקונצרן. היורשת של הסטרטוס, מכונית שלא הותירה כל רושם בארץ או באירופה, תצטרף לגרסת הקבריו שנחשפה עוד בתחילת השנה.
נציגי קרייזלר בפריז לא מתביישים לציין שמם המפורש של המתחרים - פיז'ו 406, אופל ווקטרה, פולקסווגן פאסאט - עמם הם מתכננים להלחם כנף אל כנף. להצהרה זו גם התייחסות מקומית, מכיוון שהמכונית החדשה תגיע ארצה בקרוב. לצערו של היבואן, תג מחיר גבוה מדי ימנע ממנה התמודדות שוות כוחות על הארנק - מה שיאפיין כנראה את כל מתקפת קרייזלר על השוק המקומי.

טכנולוגיה?

מנוע בנפח 2.7 ליטר חדש בעל הספק מרבי של 200 כ"ס (במקום ה-2.5 ליטר הנוכחי)יבטיח ללא ספק ביצועים נאים, אך גרסת המנוע הבסיסית תהיה בנפח 2.0 ליטר והספק מרבי של 131 כ"ס.
אגב, ממקורות בקונצרן והיבואן המקומי ניתן להבין כי הם שוקלים בחיוב את הגדלת היצע הניאון בארץ עם מנוע בנפח 1.6 ליטר חדש. יחידה זו מייצרת 114 כ"ס, ויכולה הייתה להפוך את הניאון לאטרקטיבית יותר, אילו רק הייתה לה תיבת הילוכים אוטומטית. אגב, מנוע זה פותח בשיתוף עם ב.מ.וו ומיוצר בברזיל עבור המיני החדשה ובעתיד גם עבור ה-PT.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קרייזלר סברינג - מיישרת קו עם...
...משפחת קרייזלר המחודשת
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים