שתף קטע נבחר

עופר טלקר: "רובי היה רוצה שאשחק"

מגינה החדש של בית"ר ירושלים מדבר על תחושתו, לאחר ששיחק אמש בהפסד קבוצתו להפועל ת"א, בזמן שרובי שפירא הובא למנוחות. על בית"ר הוא אומר: "המצב קשה, אבל אני מאמין שנצא מזה"

"זה היה יום מאד משונה בשבילי, ב- 16:00 התחילה הלוויה של רובי שפירא, ורק בשעה הזאת קיבלתי אישור לשחק. ההרגשה היתה מעורבת, הייתי מבולבל, וזה לא היה אידיאלי בשבילי לפתוח בתנאים כאלה. בכל אופן, מרגע שעברתי בבקרה לא היה לי ספק שאשחק במשחק הזה. לרוע המזל נפלה לי הפועל תל אביב על המשחק הראשון, קבוצה מאד קשה", כך אמר מגינה החדש של בית"ר ירושלים, עופר טלקר, לאחר ההפסד 1:0 להפועל תל אביב.
עקב המשחק, נאלץ טלקר להפסיד את הלווייתו של שפירא, אבל לא היתה לו ברירה. המצב הקשה של הקבוצה והבקשות של המערכת, במיוחד של המאמן יוסי מזרחי, גרמו לו לאייש את הצד הימני של הגנת המנורה. הגנה שנראתה שבירה מתמיד.

"עוד לפני האסון, החלטתי לעשות שינוי"

"חשבתי רק על המשחק. אמנם היה קשה וכמעט בלתי אפשרי להפריד בין רצף האירועים, אבל לפני הכל אני שחקן כדורגל. עברתי לביתר ירושלים וזה היה רק טבעי שאתן את הכל בשביל הקבוצה החדשה שלי. נכון שעדיין לא היה דבק ביני לבין שאר השחקנים, זה יקח זמן עד שנלמד האחד את השני, אבל עשיתי את הכל. לא ידעתי לפני המשחק איך אצליח להתגבר על רגשות האבל הקשים על מותו של האיש שהיה הכי קרוב אלי בכדורגל הישראלי, אבל אני חושב שרובי בעצמו היה רוצה שאהיה טוב במשחק הזה. בכלל, אני מאמין שרובי רצה שהאנשים הקרובים אליו ימשיכו את חייהם כרגיל למרות האסון הכבד, שישפיע עלי לפחות עד סוף הקריירה שלי ככדורגלן", הוסיף טלקר.
על השאלה האם אינו מתחרט שעזב את הפועל חיפה, ענה טלקר: "עוד לפני מה שקרה קיבלתי החלטה לעשות שינוי בקריירה שלי - לעבור לבית"ר ולהצליח בה. אני מאחל להפועל חיפה שתדע איך להתגבר על המצב. המצב בבית"ר לא קל, אבל אני מאמין בעצמי, בחברים שלי, בקהל הנפלא שלנו ובכל המערכת, שנדע איך לצאת מהמצב הזה".





לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודו פריד
טלקר: יום משונה
צילום: דודו פריד
צילום יוסי רוט
מזרחי: היה צריך את טלקר דחוף
צילום יוסי רוט
מומלצים