שתף קטע נבחר

נתגלתה גופתו של ישראלי שנעלם לפני 10 ימים

ציון אוחנה, אב לשלושה מההתנחלות אדם, צפונית לירושלים, נעלם לפני עשרה ימים. פלסטיני שנעצר הודה ברצח, קשר שני פלסטינים נוספים למעשה, והוביל את החוקרים למערה בה הוסתרה הגופה

משטרת מחוז ש"י בסיוע השב"כ וצה"ל עצרו אתמול (ו') בבוקר חמישה צעירים פלסטינים תושבי הכפר ג'בע שמצפון לירושלים שהודו כי רצחו את ציון אוחנה ביום שני שעבר. אוחנה (45), עובד במס ההכנסה ותושב ההתנחלות אדם נעלם לפני 11 ימים. הוא הניח אחריו שלושה ילדים.
מחקירת המשטרה עולה כי אוחנה הזמין את שדי דעאד (21) לביתו כדי שיתקן את המקרר שלו. אל דעאד הגיעו השוטרים מבדיקת השיחות שבוצעו ממכשיר הטלפון הסלולארי של של אוחנה ביום הרצח.
דעאד נעצר ובחקירתו הודה כי תיכנן מבעוד מועד ביחד עם שניים מחבריו לרצוח את אוחנה כדי שיוכלו לגנוב את רכבו. כשהגיע אוחנה לאסוף אותו הוא פיתה אותו להיכנס לכפר, שנמצא בשטח B.
בכפר המתינו לאוחנה שני חברים של דעאד. השלושה תקפו את אוחנה והיכו אותו בכל חלקי גופו. אוחנה הצליח לפצוע את אחד הרוצחים בידו לפני שנרצח. מכוניתו של אוחנה נמכרה ברמאללה.
דעאד הוביל אתמול את חוקרי המשטרה למערה בפאתי הכפר שם הטמין את גופתו של אוחנה. מפקד מחוז ש"י, ניצב שחר אילון סיפר כי "נכנסנו אל המערה וזיהינו שם באחד הכוכים את גופתו של ציון אוחנה. את המערה סתמו הרוצחים ומעליה הניחו פגרים של כבשים כדי שריחם המצחין יסתיר את ריחה של הגופה".
ע"פ הודאתם של העצורים הרצח בוצע על רק פלילי אולם נבדקת האפשרות שמדובר באירוע על רקע חבלני. מח"ט בנימין אל"מ אילן פז אמר:" לצערי אין צו איסור כניסה לשטחי B אלא רק לשטחי A חשוב שנזכור כי כניסה לשטחים אלה מהווה סכנה לאזרחי ישראל.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים