שתף קטע נבחר

פרשת הפגע וברח: רוסו שינה את גירסתו במשטרה

ג'ובאני רוסו, קשרה של מכבי חיפה, הודה במשטרה כי היה במכונית שפגעה ברכב נוסף בליל הסילבסטר. מקור בכיר במשטרת התנועה: "מוזר שהוא שינה את גירסתו לאורך השבוע"

ג'ובאני רוסו, קשרה של מכבי חיפה, מסר למשטרת התנועה בחיפה גרסה שונה ממה שסיפרו הוא ומקורביו לכלי התקשורת
בשבוע האחרון. ל-ynet נודע כי רוסו הודה במשטרה כי היה במכונית שלטענתו ננהגה ע"י חברו, כשפגעה במשהו בעת ביצוע הפרסה. רוסו אמר בחקירתו כי הוא היה נוכח בעת האירוע ומכיוון שבעת פניית הפרסה הם לא שמו לב במה פגעו, הם החליטו להמשיך לנסוע. רוסו הוסיף כי הוא לא נהג במכונית ולכן אי אפשר להאשימו בתאונת פגע וברח.
כזכור, בתחילה מסרו ממכבי חיפה כי: "לאחר שנבדק העניין עם רוסו, הוא טען כי הוא לא היה מעורב בשום תקרית בליל הסילבסטר ולכן הוא לא יודע במה מדובר". לאורך השבוע שינה רוסו את גירסתו וטען כי: "הוא וחברו ישבו ברכב על אי התנועה ברחוב מוריה, ואז פגעה בהם מכונית, שהיא זו שגרמה לתאונה". ביום שלישי נחקר רוסו במשטרת התנועה בחיפה וטען שהרכב היה מעורב בפגיעה.

המשטרה: גרסה מוזרה

היום (ה') הזמינו במשטרת התנועה את א.ר, הבחור שהתלונן כי רוסו פגע בו. הוא נחקר על גרסתו והציג לשוטרים את התמונות של הפגיעות במכוניתו. בצאתו אמר: "עכשיו יותר מאי פעם אני בטוח כי רוסו נהג ברכב שפגע בי. פתאום הוא מסר למשטרה גרסה בה הוא מודה שהיה במקום. אני בטוח כי המשטרה תחקור את העניין ורוסו יואשם בסופו של דבר בתאונת פגע וברח. מעבר לזה, אני בטח שהוא ברח מהמקום בגלל משהו אחר מעבר לתאונה. הרי כסף לא חסר לו לשלם בעבור התיקון של הרכב שלי. אני מאמין שזה יתברר בקרוב מאוד".
מקור בכיר במשטרת התנועה מסר: "מוזר שרוסו משנה את גירסתו לאורך השבוע. נכון שהוא מסר רק גרסה אחת למשטרה, אולם לאחר שחקרנו היום את המתלונן, אנחנו נוטים להאמין כי יש משהו מוזר בגרסה של רוסו. יכול להיות שהוא נהג ברכב, אבל לא מודה בגלל מצב מסוים בו הוא היה".


לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום ערוץ 2
רוסו: הודה שהיה ברכב
צילום ערוץ 2
מומלצים