שתף קטע נבחר

תוצאות נתיחת הגופות מרמת אביב - רק בעוד כשבועיים

רק כשיתקבלו תוצאות הנתיחה, יתקבל הפתרון לתעלומת המוות המשולש. שלוש הגופות נמצאו בדירת המשפחה ברמת אביב ג', לאחר שקרוב משפחה מודאג לא הצליח ליצור עם קשר עם השלושה

במכון לרפואה משפטית באבו בכיר הסתיימה בשעות אחר הצהריים (א') נתיחת גופותיהם של בני הזוג נמרוד ודליה אייל, ושל בנם, אסף. שלוש הגופות נמצאו אמש בדירת המשפחה ברמת אביב ג'. תוצאות הנתיחה, שיקבעו חד משמעית את סיבת המוות של השלושה, צפויות להיות מוכנות רק בעוד כשבועיים.
במהלך הנתיחה נלקחו דגימות שהועברו לבדיקות כימיות על מנת לבחון את כמות הרעלים בדם. מאחר שבדירה לא התגלו סימני אלימות, ולא מכתב השופך אור על נסיבות המוות המשולש, ממתינים במשטרה לתוצאות הנתיחה כדי לקבוע מה אירע והאם השלושה התאבדו.
בני המשפחה, נמרוד אייל, בן 57, רעייתו דליה, בת 53, ובנם אסף, בן 24, התגוררו ברחוב דב גרונר ברמת אביב ג'. במשך יומיים לא הצליח גיסו של הבעל ליצור קשר עם משפחתו ולכן בשבת, בשעות אחר הצהריים, הגיע לדירה. לאחר שדפק על הדלת ולא נענה, הוא ביקש מפתחות מהשכנים ונכנס לדירה, שם גילה את הגופות.
ההורים נמצאו בחדר השינה, חבוקים על המיטה, ללא סימני אלימות על גופם. ההערכה הראשונית היתה כי הם התאבדו בנטילת כדורים. הבן נמצא בכניסה לחדר, כשסימני דם לצידו. חקירת המשטרה לא העלתה עדיין סיבות אפשרויות להתאבדות.
יוסי, חברם הטוב של בני הזוג, אמר אמש ל-ynet כי הוא אינו מאמין שבני המשפחה התאבדו. "האנשים האלה לא התאבדו, בוודאות. היו להם תוכניות להרבה זמן קדימה, היום הם היו אמורים להיפגש עם חברים בבית קפה, דיברנו אותם ביום ה' בערב, הם סיפרו שהם קצת חולים בשפעת - שניהם, וכנראה מדובר בהרעלה מכדורים, לכולם היו תוכניות לשנים קדימה".
השכנים סיפרו כי מדובר במשפחה מצליחה ומאושרת. "האב היה אדריכל, האם רופאה בכירה והבן סטודנט למשפטים. מדובר במשפחה שקטה ומכובדת, ולא ידענו על שום בעיה מיוחדת שהיתה להם", אמרו.
אחת השכנות, מיקי אקוניס: "אני בשוק, רק לפני 10 ימים ישבנו עם הבעל ותכננו לשפץ את המעלית. לא היו כל סימנים. הם היו אנשים מאוד שקטים ונחמדים, האשה עזרה הרבה לאנשים בבניין, ואת הבן ראיתי רק לעתים נדירות".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום דלית שחם
גופת אחד המתים
צילום דלית שחם
צילום רפרודוקציה ידיעות אחרונות
נמרוד אייל
צילום רפרודוקציה ידיעות אחרונות
צילום רפרודוקציה ידיעות אחרונות
אסף אייל
צילום רפרודוקציה ידיעות אחרונות
מומלצים