שתף קטע נבחר

אשדוד הביסה את ראשל"צ במשחק אימון

הניצחון המרשים ושלושה זרים שנבחנו והרשימו יכול להיות התחלת היציאה של הקבוצה מתחתית הטבלה. בראשון נבחן שוער סלובקי

במשחק אימון שנערך הבוקר (ו') בראשל"צ הביסה מ.ס. אשדוד את עירוני המקומית 0:6, לאחר 0:2 במחצית.
במשחק בחנה אשדוד את יכולתם של שלושה שחקנים זרים: הבלם המקדוני מלבסקי בלוז'ה, הבלם הניגרי הצעיר מלוקו אמרסון, שכרטיס השחקן שלו שייך למכבי חיפה, והחלוץ המרכזי מרומניה אווטדיו צוק.
שני הבלמים הפגינו יכולת טובה מאוד והפכו את ההגנה שהייתה החדירה בליגת העל עד היום, למעוז מבוצר. גם החלוץ הרומני הראה ניצוצות של כדורגל ואף הבקיע את אחד מן השערים.
את שאר השערים הבקיעו: לירון בסיס (2), יוסי אופיר, חנן פדידה ומיין סבטוזר. מאמן אשדוד, אלישע לוי, אמר לאחר המשחק: "רואים התקדמות, היה משחק טוב, נבחן את הזרים עוד כשבוע ואז נחליט". לאשדוד נקבע משחק אימון נוסף ביום שלישי, נגד הפועל באר שבע.
בראשל"צ התמקדה תשומת הלב בעיקר בשוער הסלובקי הנבחן, מירוסלאב פיליפקו. למרות התבוסה הציג השוער, ששיחק רק במחצית הראשונה, יכולת טובה. מאמן ראשון, רמי לוי, אמר כי הוא מתכוון להחתים את השוער הסלובקי לחודש ניסיון, אחריו יוחלט האם להשאירו עד תום העונה. השוער יטוס מחר לסידורים אחרונים בסלובקיה וביום שלישי יחזור לראשל"צ. ניסן קפטה, שיערוך במשחקה הבא של הקבוצה את הופעת הבכורה שלו העונה, לאחר שהחלים מניתוח, שיחק במהלך המחצית השנייה ונראה עדיין חלוד מעט. במהלך המחצית הראשונה החמיץ שחקן ראשון, אלון אופיר, בעיטת עונשין מ-11 מטרים. מאמן ראשל"צ, רמי לוי, דיבר בסיום על ירידת מתח בקרב שחקניו. "השחקנים יצאו לחופש יום הכיפורים יום אחד מוקדם מדי, היה ברור לי שתהיה ירידת מתח במשחק היום. גם ערכתי הרבה חילופים שהוסיפו לתוצאה".
שחקניו של רמי לוי, יוצאים היום כאמור, לשלושה ימי חופשה מאימונים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארכיון ידיעות אחרונות
לוי. ניצוצות של הבנה
ארכיון ידיעות אחרונות
ארכיון ידיעות אחרונות
קפטה. חוזר לאט
ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים