שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "זה משחק חשוב מאוד להמשך"

קשרה של הפועל תל אביב יודע שהדרבי משמעותי מאוד לשתי הקבוצות: "המשחק הזה חשוב לנו לקראת פארמה, וגם כדי שחיפה לא תברח. חוץ מזה, דרבי זה דרבי"

הדרבי שייערך בשבת בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב מעורר עניין מיוחד. מעבר לכל הסיפורים שלא קשורים לכדורגל, למשחק יש חשיבות גדולה לקראת שלבי ההכרעה של המאבק על האליפות. ניצחון של הפועל תל אביב במשחק יפתח עבורה פער משמעותי ממכבי תל אביב, ויקרב מאוד את האדומים למכבי חיפה.
קשר הפועל, יוסי אבוקסיס, אומר היום ל-ynet שבקבוצתו מכירים בחשיבות המשחק. "אנחנו מרגישים שזה לא משחק רגיל, בסך הכל דרבי זה דרבי. אנחנו מכירים בחשיבות המשחק, ויודעים שמכבי תבוא בהתלהבות, אבל גם אנחנו נבוא בהתלהבות".

- המשחק חשוב לכם גם מעבר לדרבי. ניצחון יקרב אתכם מאוד למקום הראשון.

"נכון. זה משחק חשוב מאוד, כי מכבי חיפה מובילה בשתי נקודות והם משחקים נגד ראשון לציון, משחק שאני מעריך שהם ינצחו. אני חושב שהמשחק הזה חשוב מאוד להמשך. מעבר לכך, לקראת פרמה אנחנו צריכים להיכנס לכושר טוב, והדרבי הוא חלק מהעניין".

- מכבי תל אביב מגיעים אחרי טראומה מהשבוע שעבר, כשנמני לא התאמן כל השבוע. נראה שיש לכם יתרון.

"אני חושב שכל הדברים האלו לא ישפיעו. זה לא קשור למשחק ואנחנו בטח לא בונים על זה. מכבי תל אביב היא קבוצה טובה וחזקה, אנחנו יודעים שנמני ישחק ואני בטוח שהם יעלו עם ההרכב הכי חזק שלהם. אני אשמח מאוד אם ננצח כל ניצחון, מבחינתי גם 1:0 ייחשב כתוצאה מצוינת".

- המשחק הזה הוא בסימן המאבק באלימות. אתה חושב שיהיו אוהדים שינסו להעביר אותו לפסים לא ספורטיביים?

"אמרתי בעבר ואני שוב אומר שחייבים להפסיק עם האלימות, אבל אני לא חושב שאני יכול להשפיע על הקהל. אני מקווה שאנשים יבואו ויחשבו רק איך ליהנות מכדורגל, לעודד את הקבוצה שלהם ולא להתעסק בכל עניין החזיזים ורימוני העשן, זה לא לעניין. שיתעסקו בלעודד ולא באלימות".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
להימנע מאלימות. אבוקסיס
צילום יוסי רוט
מומלצים