שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: יעקובו לא ישחק נגד מכבי תל אביב

נבחרת ניגריה העפילה לחצי גמר אליפות אפריקה וחלוץ מכבי חיפה, איגביני יעקובו, לא יספיק לחזור ארצה לפני המשחק נגד מכבי תל אביב. חנן שפגט: "אין סיכוי שיעקובו ישתתף במשחק"

איגביני יעקובו, חלוץ מכבי חיפה, ייעדר ממשחקה של הקבוצה נגד מכבי תל אביב, שייערך ביום שבת בקרית אליעזר. יעקובו, ששוהה עם נבחרתו באליפות אפריקה, העפיל למשחק חצי הגמר, לאחר שנבחרתו גברה על גאנה 0:1 ברבע הגמר.
משחק חצי הגמר ייערך ביום חמישי הקרוב, אך גם אם ניגריה תפסיד היא תישאר להתמודד על מקומות שלוש-ארבע במשחק שייערך ביום שבת. אם ניגריה תעפיל לגמר היא תתמודד על התואר ביום ראשון. מנכ"ל מכבי חיפה, חנן שפגט: "אין סיכוי שיעקובו יטול חלק במשחק נגד מכבי תל אביב, הוא לא יספיק לחזור לארץ לפני שאליפות אפריקה תסתיים".
קשר מכבי חיפה, אייל אלמושנינו, עשוי גם הוא להיעדר מהסגל של מכבי חיפה ביום שבת. אלמושנינו סובל מכאבים בברך עקב מתיחה בשריר ופיזיותרפיסט הקבוצה, פיני שרון, לא נשמע אופטימי: "אלמושנינו הרגיש כאבים בברך לאחר האימון. החלטנו, בצוותא עם הצוות המקצועי, לאפשר לו לנוח עד שהכאבים יחלפו. לגבי המשחק בשבת, אני לא מאמין שיהיה לו מספיק זמן כדי לחזור לפעילות מלאה".
פרט לאלמושנינו, יתר שחקני מכבי חיפה כשירים ויעמדו לרשותו של אברהם גרנט. היום נהנו שחקני מכבי חיפה מחופש והם נסעו לתל אביב כדי להצטלם עבור הספונסר והבעלים של הקבוצה, יעקב שחר.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
ייעדר. יעקובו
צילום יוסי רוט
צפריר אביוב
פצוע. אלמושנינו
צפריר אביוב
מומלצים