שתף קטע נבחר

קוביקה: "מכבי לא גרמה לי למוטיבציה מיוחדת"

אנדז'יי קוביקה, שהדיח בחצי גמר גביע הטוטו את קבוצתו לשעבר, מכבי תל אביב, טוען כי המטרה העיקרת מבחינתו במשחק היתה לעלות עם אשדוד לגמר גביע הטוטו. על ההתאקלמות בקבוצתו החדשה: "כולם נחמדים, אני מרגיש כמו במשפחה"

נראה כי אנדז'יי קוביקה לא היה יכול לחלום על נקמה מתוקה יותר בקבוצתו לשעבר. קוביקה, שעזב בטונים צורמים את מכבי תל אביב, כבש אתמול (ג') את שער הניצחון מול הצהובים, אחרי שבישל את השער הראשון בניצחון של אשדוד בחצי גמר גביע הטוטו 1:2.

רצית להוכיח משהו למכבי תל אביב?

"אני מקצוען ולא משנה לי מול מי אני משחק. גביע הטוטו זה מפעל חשוב לקבוצה, יש בו הרבה כסף ואני מגיע בשביל לעשות את מה שאני יודע".

האמנת שאפשר לנצח את מכבי תל אביב?

"כשאני עולה על המגרש אני לא חושב על כלום מלבד ניצחון. לא משנה מי היריבה שמולה אני משחק, מכבי לא גרמה לי למוטיבציה מיוחדת".

נראה שהתאקלמת מהר באשדוד.

"אני מאוד מרוצה. אני אוהב את האנשים פה, הם מאוד נחמדים, כמו משפחה".

כשהגעת, כולם פחדו שלא תהיה בכושר.

"נכון, אבל אני עדיין יכול להיות הרבה יותר טוב. ככבשתי אתמול שער, אבל זה לא אומר שזה המשחק הכי טוב שלי מאז שחזרתי לישראל. בשבת, נגד הפועל פתח תקווה, שיחקתי יותר טוב".

באשדוד אתה מרגיש שיש לך יותר אחריות?

"אני מנסה להיות חבר של כולם. אני לא מאמן אלא צריך לעשות את העבודה שלי".

מה השאיפות של אשדוד העונה?

"יש לנו שחקנים טובים, אבל אני לא רוצה לדבר על העתיד, כי צריך להתרכז במשחק הבא. יש לנו עכשיו שלושה משחקים קשים, אבל נקווה שנעבור אותם. בכל מקרה, אנחנו שואפים להצליח גם בגביע ובגביע הטוטו. אם אשדוד תגיע לגביע אופ"א זו תהיה סנסציה. זה חלום, אבל דרך הגביע הכל אפשרי".

איפה תשחק בעונה הבאה?

"אני לא יודע, אולי באשדוד".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
קוביקה. בגמר גביע הטוטו
צילום יוסי רוט
מומלצים