שתף קטע נבחר

NBA: סקוט סקיילס התפטר מאימון פיניקס

מאמנם של הסאנס לקח אחריות על מצב הקבוצה, המדורגת עשירית במערב עם מאזן שלילי: "אפשר לנתח את המצב שלנו עשרות אלפי פעמים, אבל זה פשוט לא עובד"

סקוט סקיילס בן ה-37, מאמן פיניקס סאנס, התפטר אמש (א') מתפקידו, בעקבות כשלונות הקבוצה האחרונים. עד מינוי מאמן חדש ימלא את מקומו עוזרו, פרנק ג'ונסון (43).
מאזנם של הסאנס עומד 27 הפסדים לעומת 25 נצחונות, והקבוצה מדורגת נכון לעכשיו במקום העשירי בין קבוצות המערב. מיקום דומה בתום העונה הסדירה ימנע מפיניקס השתתפות בפלייאוף.
"הגענו להסכמה שהגיע הזמן לשנות דברים בקבוצה", אמר סקיילס, אשר נפגש עם נשיא הקבוצה, בראיין קולאנג'לו, לפני משחק הבית מול דאלאס הלילה. "אפשר לנתח את המצב שלנו עשרות אלפי פעמים אבל זה פשוט לא עובד. אנחנו נראים חסרי השראה במשחקים שלנו וכשדבר כזה קורה חייבים לאתר את הסיבות לכך". במשחק מול דאלאס, אגב, ספגו הסאנס הפסד נוסף - השלישי שלהם ברציפות - 105:92.
"יש לנו הרבה מאד כבוד עבור סקוט סקילס והיכולות שלו לאמן ברמות הללו", אמר קולאנג'לו על המאמן הפורש. "זו הייתה החלטה הדדית, על כך שפשוט חייבים לשנות משהו בקבוצה הזאת. אנחנו מאחלים לסקוט כל טוב והצלחה רבה בצעדיו הבאים בקריירה".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
הארדוואי, פיניקס. המאמן לקח אחריות
צילום איי פי
מומלצים