שתף קטע נבחר

NBA: המאבריקס החדשים ניצחו את סקרמנטו

דאלאס מאבריקס הציגה את שחקני הרכש שלה ראף לפרנץ וניק ואן אקסל במשחק בכורה שלהם בבית מול סקרמנטו קינגס, שהסתיים בניצחון המארחים 97:111. 37 נקודות לג'ורדן בהפסד הביתי של הוויזארדס למיאמי. הטימברוולבס ניצחו גם בסאן אנטוניו 112:88

סקרמנטו קינגס הגיעו אולי לדאלאס כקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה (40-14), אך גם כריס וובר וחבורתו התקשו מול המאבריקס, שנמצאים לא הרחק מאחוריהם והציגו לראשונה העונה את צמד השחקנים החדש שלהם: ראף לפרנץ וניק ואן אקסל. בסוף המשחק, עזבו הקינגס את טקסס עם הפסד אחד נוסף לרעתם 97:111 ועם המאבס המתחדשים מעט מאחוריהם עם מאזן של 39-17.
מאמן דאלאס, דון נלסון, לא העלה את שחקני הרכש החדשים שלו בחמישייה מול האורחים מסקרמנטו ונתן לכוכבים הוותיקים, דירק נוביצקי וסטיב נאש לעשות את העבודה והשניים, טריידים או לא טריידים, נתנו את התפוקה הרגילה. נאש הוביל את קלעי המאבס עם 28 נקודות (4 מ-4 מהשלוש) ומסר 8 אסיסטים ונוביצקי הגדיל לעשות מול וובר כשקלע 26 נקודות וקבע שיא קריירה של 21 ריבאונדים. ועם זאת התפנית במשחק הגיעה כשלפרנץ ו-ואן אקסל עלו לפרקט לבושים במדי המאבריקס, לקול תשואת האוהדים החדשים שלהם ב'אמריקן איירליינס ארינה'. לפרנץ שיחק 31 דקות בעמדת הסנטר וסיים את המשחק עם 14 נקודות, 6 ריב' ושתי חסימות, ואן אקסל ששיחק דקה אחת פחות תרם 8 נק' ו-8 אסיסטים.
הקינגס, שסבלו מיום חלש במיוחד של ולאדה דיבאץ' (0 נק' ב-0 מ-7 מהשדה), לא הצליחו להתרומם מאחורי עוד משחק מצוין של וובר שסיים עם 28 נק' ו-14 ריב'. פרדראג סטויאקוביץ' ניסה לעזור עם 16 נקודות, מה שכאמור לא הספיק בסיום.

37 נקודות לג'ורדן בהפסד למיאמי

מייקל ג'ורדן בכושר אבל גם הוא לא מצליח להוציא את הוושינגטון וויזארדס מהמשבר אליו נקלעו מאז משחק האול-סטאר ולפנות בוקר ספגה הקבוצה הפסד רביעי ברציפות 97:95 מול מיאמי היט. ג'ורדן קלע 37 נקודות, מסר 7 אסיסטים וקלט 5 ריבאונדים, אבל לא הצליח לעורר את חבריו לקבוצה לניצחון ביתי על ההיט, שמתחילים לנשוף בעורפם של הוויזארדס בטבלת הבית האטלנטי. מי שכן כמעט וניצח את המשחק למארחים היה ריצ'רד המילטון שהצליח לעבור את שומרו ג'ים ג'קסון ולפרוץ לעבר הסל, כשהשעון הראה שנייה לסיום. סל של המילטון היה משווה את התוצאה ושולח את המשחק להארכה, אבל ג'קסון הצליח להתעשת ולחסום אותו ובכך להשאיר את הניצחון בידי ההיט. הרבו לקלוע למיאמי: אדי ג'ונס 25, רוד סטריקלנד 18 (14 אסיסטים), בראין גרנט (10 ריב'), אלונזו מורנינג ולפונזו אליס 12 כל אחד. הרבו לקלוע לוושינגטון: ג'ורדן 37, המילטון 19 וטיירון לו 13.

מינסוטה ניצחה בסאן אנטוניו

מעודדים מניצחונם בדאלאס השבוע, יצאו שחקני מינסוטה טימברוולבס כדי להתמודד עם קבוצה טקסנית נוספת, סאן אנטוניו ספארס, בהצלחה וניצחו 112:88. המארחים, שנראה כי חזרו לכושרם הטוב, לא הצליחו להתמודד מול האורחים שהתחזקו ביום חמישי האחרון בסנטר מגולדן סטייט, מרק ג'קסון. ג'קסון תרם 11 נקודות מהספסל והיה אחד משישה שחקנים של מינסוטה שקלעו בדאבל-פיגר. הראשון בינהם, קוין גארנט, שסיים עם 30 נקודות ו-11 ריבאונדים. עוד קלעו לטי-וולבס: אנתוני פילר 17, וואלי שצ'רביאק 14, רדוסלאב נסטרוביץ' (11 ריב' ו-7 חסימות) וצ'ונסי בילאפס 12 כל אחד. הרבו לקלוע לספארס: טים דאנקן 25 ודייויד רובינסון 13.

תוצאות נוספות

אורלנדו מג'יק - פילדלפיה 76' 87:105. טריפל דאבל ראשון בקריירה של טרייסי מקגריידי - 22 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.
יוסטון רוקטס - בוסטון סלטיקס 89:99. 40 נקודות לקאטינו מובלי.
אינדיאנה פייסרס - לוס אנג'לס קליפרס 88:106.
שיקגו בולס - גולדן סטייט ווריורס 91:105.
פורטלנד טרייל בלייזרס - דנבר נאגטס 90:101

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
ואן אקסל. בכורה מוצלחת במדי דאלאס
צילום: איי פי
צילום איי פי
ג'ורדן. 37 נק' לא הספיקו
צילום איי פי
צילום:איי פי
מקגריידי. טריפל דאבל ראשון בקריירה
צילום:איי פי
מומלצים