שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: בניון וחרזי עדיין בספק לשבת

בניון, שנפצע לפני שבועיים ולא שיחק נגד קרית גת, ערך היום אימון מלא שני ברציפות ונראה כי הוא כשיר. פיני שרון, פיזיוטרפיסט מכבי חיפה, טוען כי הקשר עדיין לא כשיר בכל מאת האחוזים וכי ההחלטה על שיתופו תילקח רק ביום המשחק

פחות מ-48 שעות לפני שריקת הפתיחה 'משחק העונה' מול הפועל תל אביב, במכבי חיפה עדיין לא יודעים האם יוסי בניון ואלון חרזי יהיו כשירים. בניון, כזכור, סבל בשבועיים האחרונים ממתיחה במפשעה והחמיץ את משחק הליגה נגד קרית גת. אמש (ד') הוא ערך אימון מלא לראשונה מזה עשרה ימים וסיים אותו למרות שסבל מכאבים.
פיזיוטרפיסט מכבי חיפה, פיני שרון, טען היום כי רק ביום המשחק יוחלט האם בניון, שערך גם היום (ה') אימון מלא, ישחק. "יוסי לא כשיר בכל מאת האחוזים, אבל חל שיפור משמעותי במצבו בימים האחרונים", אמר שרון ל-ynet. "לפני המשחק נבדוק שוב פעם את מצבו ואז נחליט האם הוא יכול לשחק, ואם כן האם הוא יכול לשחק את כל 90 הדקות".
גם לגבי חרזי, שרון גורס כי רק ביום שבת אפשר יהיה לדעת האם הוא כשיר. שרון: "באימון האחרון לא היו לאלון בעיות מיוחדות, אך עדיין העומס של משחק שלם הוא גדול, ומוקדם לקבוע אם יוכל לעמוד בו". "בכל מקרה", הוא הוסיף, "ההחלטה כרגע היא של מאמן הקבוצה, אברהם גרנט".
חלוץ הקבוצה רפי כהן, שנעדר לאחרונה ממשחקי הקבוצה עקב פציעה ומחלה, החלים באופן מלא ויהיה כשיר.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
יוסי בניון. המאמן יחליט
צילום יוסי רוט
מומלצים