שתף קטע נבחר

איבאנוב עזב את הארץ, בניגוד להסכמות עם הרצליה

קשר מכבי הרצליה הגיע לאחרונה לסיכום עם ראשי הקבוצה כי יעזוב רק במידה שישלם דמי שחרור. בעקבות המצב הבטחוני בישראל, עזב איבאנוב היום במפתיע לרוסיה. יו"ר הקבוצה, אריאל שיימן: "נפנה לבוררות"

קשר מכבי הרצליה, ואסילי איבאנוב, אחד מהשחקנים הזרים הוותיקים בישראל, עזב היום (ב') את הארץ. איבאנוב כבר ביקש בעבר מהנהלת הרצליה להשתחרר מן הקבוצה בעקבות חששו מן המצב הבטחוני, ובהנהלה הביעו הסכמה תמורת 50 אלף דולר דמי שחרור. איבאנוב אמר כי אין באפשרותו לגייס סכום כזה, והוחלט כי הוא יסיים את העונה בארץ. במקביל, הציעה לשחקן קבוצה רוסית מהליגה השנייה להצטרף לשורותיה.
היום לא הגיע איבאנוב לאימון קבוצתו, לתדהמת חבריו לקבוצה והנהלתה, שבדקו וגילו שהשחקן פשוט נטש את ביתו ונטש את הארץ. בקבוצה זועמים על השחקן ומתכוונים לפנות לאופ"א ולצורך הגשת בוררות. יו"ר מכבי הרצליה, אריאל שיימן, אמר ל-ynet: "ואסילי ברח מהארץ בלי להודיע לנו כלום. אמרנו שהוא יעזוב רק אם יעביר לנו 50 אלף דולר דמי שחרור, אבל הוא אמר שאין לו וסיכמנו שהוא נשאר. הוא ברח כשהקבוצה נמצאת במאבקים בליגה, אבל נצטרך להתמודד עם המצב".

- מה אתם מתכוונים לעשות בנדון?

"מבחינתנו השחקן פרש. אסור לו לשחק כדורגל כי הוא שחקן תחת חוזה. אם הוא יוחתם על ידי קבוצה אחרת זו תהיה עבירה חמורה מאוד. אנחנו פונים לבוררות ונבקש 150 אלף דולר, עקב הנזקים שנגרמו לקבוצה בעקבות עזיבתו".
בהרצליה מבהירים כי אין בכוונתם לפנות להתאחדות בבקשה שתאשר להם להביא שחקן אחר במקומו.
את תגובתו של איבאנוב, העושה דרכו לרוסיה, לא ניתן היה להשיג.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארכיון ידיעות אחרונות
עזב במפתיע. איבאנוב
ארכיון ידיעות אחרונות
צילום: דודו פריד
מבחינתנו השחקן פרש. שיימן
צילום: דודו פריד
מומלצים