שתף קטע נבחר

לאומית: בני יהודה והרצליה ראש בראש

הליגה הלאומית מתקרבת לקראת הכרעה, ועדיין לא ידועה זהותן של שתי העולות לליגת העל. כפר סבא, שפתחה את השמפניה מוקדם מידי תארח את הכח רמת גן. בשכונה ייפגשו השנייה בני יהודה עם השלישית, מכבי הרצליה, לקרב על כרטיס לליגה הבכירה. כפר קנא ובית"ר באר שבע ייפגשו וינסו להנות מנפילה של הקבוצות לפניהן בטבלה

בני יהודה יכולה לסגור באופן כמעט סופי את המאבק על הכרטיס השני לליגת העל, אם תנצח במשחק המרכזי של המחזור ה-28 את מכבי הרצליה, השלישית בטבלה. בית"ר באר שבע, שחזרה למאבק העלייה אחרי הניצחון על כפר סבא, תפגוש את מכבי כפר קנא, שלמרות שני ההפסדים האחרונים עדיין נמצאת בעמדת זינוק טובה, אם בני יהודה תאבד נקודות. כפר סבא, שמאבדת גובה בשבועות האחרונים, חייבת לנצח בבית את הכח רמת גן, כדי לא להסתבך בצרות מיותרות לפני הסיום. עוד במחזור: בית שאן – אחי נצרת; הפועל רעננה – הפועל רמת גן; צפרירים חולון - בני סכנין.

בני יהודה – מכבי הרצליה (שישי, 16:54. שידור ישיר בערוץ 5. ישפוט: מאיר לוי)

הזהובים נראים מצוין ונראה כי אף קבוצה בליגה הלאומית תצליח למנוע מהם את החזרה לליגת העל. אחרי הנצחונות על הפועל כפר סבא, בני סכנין ובית שאן, פוגשת הקבוצה של אלי אוחנה את מכבי הרצליה, השלישית בטבלה והמאיימת העיקרית על המקום השני.
לבני יהודה יש ארבע נקודות יתרון על חניכיו של אייל לחמן ובמגרשם הביתי הם צריכים להשיג לפחות תיקו. ליאור אסולין וצמד האורוגוואים של הרצליה, סילברה וגוטיירס, הוכיחו כבר כי הם מסוגלים לכבוש בכל מגרש, ולכן המשחק בשכונה אמור להיות פתוח ומהנה.

מכבי כפר קנא – בית"ר באר שבע (שבת, 16:00. ישפוט: דני קורן)

שחקניו של הישאם זועבי, אחרי שני ההפסדים לבני יהודה ומכבי הרצליה, יודעים כי אסור להם להפסיד יותר נקודות אם ברצונם להמשיך ולהאבק על המקום השני בטבלה. כפר קנא מדורגת כעת חמישית, שמונה נקודות פחות מבני יהודה, וכל תוצאה מלבד ניצחון תעיר את עופר שיטרית וחבריו מחלום ליגת העל ותחזיר אותם למציאות האפורה.
באר שבע, לעומת זאת, כבר עברה את התקופה הרעה שלה ומפגינה בשבועות האחרונים כדורגל מצויין. הניצחון על כפר סבא בסוף השבוע האחרון החזיר לחניכיו של ניר קלינגר את הביטחון העצמי, ולכן גם ניצחון חוץ בכפר קנא לא ייחשב כסנסציה עבורם. באר שבע, הרביעית בטבלה, מפגרת אחרי בני יהודה בשבע נקודות וכמו כפר קנא גם היא יודעת שתיקו במשחק, משול להפסד.

הפועל כפר סבא – הכח רמת גן (שישי, 16:00)

כפר סבא, מי שנחשבה עד לפני כחודש כעולה בטוחה, ספגה סדרה של הפסדים ופתאום המקום השלישי מתקרב והעלייה לליגת העל לא כל כך בטוחה כפי שכבר היה נדמה. הפער של כפר סבא מהמקום השלישי עומד כעת על שש נקודות בלבד וכששישה מחזורים נותרו לסוף העונה, ברור לחניכיו של יצחק שום כי הגיע הזמן לחזור לדרך הנצחונות.
הכח רמת גן מדורגת שביעית ומרוחקת 11 נק' מהקו האדום ו-12 מהמקום השני. הסגולים סיימו למעשה את העונה ולא אמורים להוות מכשול גבוה מידי עבור אלון מזרחי וחבריו. חוסר העניין של הכח התבטא בסוף השבוע האחרון, כשהקבוצה הפסידה לצפרירים חולון החלשה והוציאה אותה מרצף של חמישה חודשים ללא ניצחון.

משחקים נוספים:

הפועל בית שאן – מכבי אחי נצרת (שישי, 15:30)
הפועל רעננה – הפועל רמת גן (שישי, 16:00)
צפרירים חולון – בני סכנין (שישי, 15:30)

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודו פריד
בדרך למעלה. אוחנה
צילום: דודו פריד
ארכיון ידיעות אחרונות
לא מפסיק לנצח. לחמן
ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים