שתף קטע נבחר

לארסן עשה לנו שרות טוב

האורגיה האנטי-ישראלית שלו תיראה כמשחק ילדים לעומת המערכה נגדנו שתשתולל בחסות האו"ם. לכן טוב שהזכיר לנו מי שולח אותו לפני שנתפתה לעוד מעשה איוולת נוסח אוסלו

טרייה לארסן האיש הוא סימפטום לבעיה, לא הבעיה עצמה, ומהעז הזה עוד יכול לצאת מתוק. לארסן מצטרף לשורה ארוכה של סקנדינבים בשירות האו"ם שחשפו מלתעות אנטי-ישראליות. למה כבר אפשר לצפות מאדם שהיה מעורב בהשגת הסכמי אוסלו, ניצב ליד ערפאת לאחר פיגוע והשמיע במקומו הודעה מבולבלת של גינוי הטרור, ואחר כך הפך למשת"פ חיזבאללה בהסתרת האמת על חטיפת שלושת חיילינו בלבנון? יש לו היסטוריה ארוכה של סיוע לטרוריסטים שונאי ישראל, ולכן אין שום הפתעה בהתפרצות הנלוזה האחרונה שלו. אבל האיש מייצג את האו"ם, את הלגיטימיות הבינלאומית, וחשוב להזכיר זאת כאשר משתעשעים כאן בתרופת פלא חדשה לבעיות בשטחים: נוכחות בינלאומית.
די להעיף מבט לצפון: יוניפי"ל, שפועל בדרום לבנון מטעם האו"ם, אינו מסייע במאומה בשמירת השקט לאורך הגבול, ואף משתף פעולה בצורה בוטה עם חיזבאללה. הטרוריסטים השיעים מבזים בפומבי את האו"ם. למרות זאת, קופי ענאן, לארסן וכל החבורה הזאת אינם מגנים לא את חיזבאללה, לא את איראן ולא את סוריה (שנציגה חבר במועצת הביטחון, וזה האו"ם שאליו נושאים עיניים בישראל...), וכל מעייניהם נתונים לכינוס ישיבות שתכליתן קבלת החלטות אנטי-ישראליות.
יש לנו אפוא דוגמה חיה לאי יכולתו של האו"ם למלא תפקיד חיובי בזירה חיונית לנו, ולכן לא מובן מה פשר הכמיהה לראות את האו"ם ממלא תפקיד דומה בזירה הפלסטינית. הלא ברור שהלארסנים למיניהם רק מחכים לרגע שייקראו למלא תפקיד של פיקוח/שיטור בשטחים. האורגיה האנטי-ישראלית הנוכחית של לארסן תיראה כמשחק ילדים לעומת המערכה נגדנו שתשתולל בחסות האו"ם. לכן עשה לנו לארסן שירות טוב כאשר הזכיר מי הוא ומי האו"ם ששולח אותו. קיבלנו תזכורת בזמן אמת, לפני שנתפתה לעוד מעשה איוולת נוסח אוסלו, ונסכים לנוכחות בינלאומית בשטחים בחסות האו"ם.
תהיה זו גם איוולת ללחוץ על ידידינו האמריקנים לשלוח את אנשיהם לשטחים. כדי לשמור על ידידות האמת שלנו עם ארה"ב ועל מעמדנו בדעת הקהל האמריקנית, רצוי שחיילים אמריקנים יהיו באפגניסטן, בעיראק ובמקומות ראויים אחרים, כדי ללחום בטרור. שיותירו לנו את העבודה שאנו צריכים לעשות, שאפילו טיפוסים כמו לארסן ודומיו אינם יכולים להפסיק, תהיה שנאתם אלינו כאשר תהיה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים