שתף קטע נבחר

הצעקות האחרונות

פיתוח חדשני לרחיצת חתולים, משקה בשרי להגברת ההנאה, טקס הינדי להבטחת שלום וההרמוניה בעולם. מי אמר שרק המח היהודי ממציא לנו פטנטים?



מחיר השלום

שתי כתות הינדו בהודו ערכו, בחודשים האחרונים, טקסים פגאניים מעניינים ביותר: בכפר ג'ונה פאדיה 150 כמרים השתתפו בטקס במהלכו טבחו בעשרה סוסים ונקזו את דמם בשביל "שלום והרמוניה". במקדש קאמאקייה שבמדינת אוריסה ביקשו להקריב בני אדם בשביל אותה המטרה. הבעיה היתה שלא נמצא אף מתנדב אנושי שיקריב עצמו למטרה הנעלה וכוהני הדת נאלצו להסתפק בדמויות של אנשים. מה לא עושים בשביל שלום.

תנו לחיות להתרחץ

אנדראס דיאז מספרד השיק לעולם הצרכנות את הצעקה האחרונה בתחום רחיצת חתולים. דיאז פיתח מכונה משוכללת שמסוגלת לנקות חתול שלם בתוך שלושים שניות. הממציא מוכן להישבע שלחתולים עצמם כלל לא איכפת. במרץ האחרון קיבל הממציא טרבור גרהאם מצפון אירלנד פרס בסך 8,500 ליש"ט ממכון וינסטון צ'רצ'יל לאחר שהמציא מכונה שעושה את אותו הדבר לכלבים. המצאה נוספת שהושקה לא מזמן: בחור בשם ולדימיר מראקוב פיתח ג'ינס נגד אונס. מדובר בג'ינס מיוחד עם מנעול מקודד מפלדה, שנועד להבריח אנסים פוטנציאלים, כי הם ממש לא יבינו איך לפתוח אותו.

מיץ מבשר כלבים

אפרופו כלבים. לכל מי שיבקר במונדיאל הקרוב שייערך ביפן ובדרום קוריאה, תינתן הזדמנות מופלאה של פעם בחיים לשתות מיץ מיוחד העשוי מבשר כלבים. הקוריאנים רוצים בדרך זו ללחום בדעות הקדומות של בני המערב. צ'וי האן גוון, חבר המועצה הלאומית לבשר כלבים: "אנחנו רוצים שצופי הכדורגל ישבו באיצטדיונים ותוך כדי צפייה במשחק יהנו ממיץ הכלבים. אני בטוח שהם יהנו מזה".

עוד פעם נוסטרדמוס הזה

אפרופו מונדיאל. אם לא ידעתם- אנגליה הולכת לזכות בו, כה אמר הנביא נוסטרדמוס, האיש שחזה את מלחמות העולם, קריסת התאומים ועוד כל מיני דברים. ד"ר ג'ורג' מירסון הוציא לאחרונה ספר בו הוא מנתח נבואות של נוסטרדמוס וקרא לו "נבואות גביע העולם". לדעת מירסון: "נוסטרדמוס היה מאוד רציני בנוגע לגביע העולם" וכהוכחה ציטוט של הנביא: "אפיפיור רומא, תיזהר מלהתקרב לעיר בעלת שתי הנהרות. הנה באת לירוק את דמך מול הורד הפורח". פירוש מירסון הוא כדלקמן: אפיפיור רומא הוא סוואן גוראן אריקסון, מאמן נבירל אנגליה, שאימן בלאציו. שתי הנרות הם אנגליה ושבדיה, והורד הפורח מסמל ניצחון אנגלי. אשרי המאמין.

מי האדם הכי בודד בעולם?

בלר שור היא עיירה לגיטימית בפלורידה. יש בה 50 בתים, 84 אנשים בעלי זכות הצבעה ובעיקר פנסיונרים. התינוקת האחרונה שנולדה בעיירה היא ג'ני גריזל, זה קרה ב-1957. היום גריזל כבר בת 45. רבים ניבו שנגזר על העיירה הזאת להימחק מעל פני האדמה ואף להפוך לעיירת רפאים. אבל השבוע, לראשונה מ-1957, תינוק נולד בבלר שור ויום חג הוכרז בעיירה לרגל המאורע. שם התינוק הוא סברין סקוט, והוא בנם של דורוטי וכריס סקוט, זוג מהגרים חדשים.
כמה חבל שסקוט ג'וניור הולך להיות האדם הכי בודד בעולם (או לפחות הבודד ביותר בבלר שור), אף אחד אחר מהתושבים לא מתכוון ללכת בעקבות ההורים המאושרים. פשוט, כל יתר התושבים כבר ממש זקנים.

צבי חי במקפיא

ללקוחות בסופרמרקט בג'ורג'יה ציפתה בשבוע האחרון הפתעה מקפיאה. צבי חביב שברח כנראה משרות הדואר, נכנס דרך הדלתות האוטומטיות היישר אל מחלקת הבשרים, שם פגש כמה קרובי משפחה מתים וארוזים היטב בתוך המקררים. הצבי הרגשן החליט שלזכר הימים הטובים ישאר לאחר חברה לקרוביו הקפואים. אחת הלקוחות שהייתה עדה למחזה השמיעה צרחה שזיעזעה את הקירות החנות. מנהל מחלקת הבשר, ג'ון מובלי, תפס את הצבי בקרניו והוביל אותו החוצה. פרשנים טוענים כי מדובר ברצון כנה של הצבי להתאבד.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום רויטרס
הם יורים גם בסוסים
צילום רויטרס
תעלול לחתול
הכל ידוע מראש
בקרוב על המדפים: "צביקפוא"
מומלצים