שתף קטע נבחר

מירובסקי: "הימרתי, אך לא היטיתי משחקים"

קוון העבר, אשר שוחרר בשבוע שעבר בערבות, אמר בראיון לגלי צה"ל כי מדי פעם הוא נוהג להשתתף בהימורים בלתי-חוקים אך מכחיש את החשדות המיוחסים לו לגבי הטיית משחקים. מירובסקי מגדיר את מעצרו כ"נקמנות אישית"

קוון העבר, חיים מירובסקי, ששוחרר בשבוע שעבר בערבות, התראיין היום (א') בתכנית הבוקר עם רפי רשף בגלי-צה"ל. מירובסקי סיפר כי נהג להשתתף בהימורים לא חוקיים גם בתקופה בה שימש כקוון פעיל, אולם הדגיש שלא היטה משחקים לפי אותם הימורים. "לפעמים אני מהמר בהימורים הלא-חוקיים, אבל מכאן ועד להטיית תוצאות משחקים הדרך ארוכה", אמר.
רשף ביקש ממירובסקי להתייחס לדברים שאמר בשבת השופט דני קורן, לפיהם "למעט שם אחד, איש לא נפל מהכיסא כשנודעו החשודים בפרשת הטיית המשחקים". בתגובה אמר מירובסקי: "מיד אחרי החשיפה של ניב רסקין בגל"צ בנובמבר האחרון, דני קורן אמר שהכתב מיהר לצאת בהאשמות והסתמך על שופט שהוא מהמר כבד שהסתבך בחובות, אז איך עכשיו הוא שינה את דעתו?".
עוד טען מירובסקי כי מעצרו הוא תוצאה של נקמנות אישית, ורמז למעורבותו של דני קורן ב"האשמות השווא" כדבריו. בנוסף תיאר מקרה בו במשחק מסוים בליגה נמוכה הניף דגל לנבדל שלא התקבל על-ידי השופט הראשי. לדבריו של מירובסקי, מספר ימים אחר-כך הוצע לשופט הראשי קידום לליגה הבכירה, בתמורה לכך שיגיד שהנפת הדגל השגויה באה בגלל מעורבות בהימורים בלתי חוקיים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רויטרס
מירובסקי: "לא היטיתי משחקים" (אילוסטרציה)
רויטרס
מומלצים