שתף קטע נבחר

מודיעין אזרחי: "נעקוב אחרי משחקי ההכרעה"

מודיעין אזרחי הודיע כי יעקוב אחרי כל משחקי ההכרעה בליגות השונות, שייערכו בסוף השבוע, במטרה לבדוק את ערכם הספורטיבי. דגש מיוחד יינתן לשני משחקים בליגה הלאומית: אחי נצרת -בני יהודה, צפרירים חולון - הפועל כפר סבא

ההתאחדות לכדורגל, באמצעות משרד החקירות מודיעין אזרחי, מתכוונת לעקוב אחרי משחקי ההכרעה בליגות השונות. בהתאחדות מעוניינים לבחון את רמת ההשקעה של אותן קבוצות, שאיבדו עניין בליגה, ושל כל אחד מהשחקנים, במטרה לבדוק את הערך הספורטיבי של המשחקים.
נציגי מודיעין אזרחי יהיו נוכחים בכל משחקי ההכרעה של הליגות השונות, שישפיעו על גורל העלייה או הירידה. במשרד החקירות שמו דגש על שני משחקים בליגה הלאומית. המשחק בנצרת, בו תארח הקבוצה המקומית, שכבר איבדה עניין בליגה, את בני יהודה, שזקוקה לניצחון על מנת להישאר בתמונת העלייה לליגת העל, וההתמודדות בין צפרירים חולון, המצוייה במאבקי תחתית, להפועל כפר סבא, שתיקו יספיק לה כדי להבטיח את מקומה בליגת העל.
סמי ברק, האחראי על תחום הכדורגל במודיעין אזרחי, אמר ל-ynet: "אנחנו מתכוונים לעקוב אחרי כל המשחקים הטעונים, לראות את רמת ההשקעה של השחקנים, את ההרכבים שאיתם יעלו הקבוצות וכל היבט ספורטיבי אחר. אם נחשוד במשהו לא כשר, נפתח מיד לאחר המשחק בחקירה".
עוד ציין ברק כי אין בידו כרגע מידע ספציפי על עיסקה לא כשרה שנערכה לקראת משחקים אלו. "הגיעו אלינו שמועות בנושא", אמר ברק "וכל מיני רכילויות, אבל אין לנו מידע קונקרטי. זו תקופה רגישה מאוד לנושא, ואנחנו מתכוונים להתייחס לכך בהתאם".

המשחקים במעקב:

כאמור כל משחקי ההכרעה יעמדו תחת מעקב של נציגי מודיעין אזרחי; בליגת העל: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה, הפועל חיפה - מכבי תל אביב. בליגה הלאומית: הפועל רמת גן - מכבי הרצליה, מכבי אחי נצרת - בני יהודה, הפועל רעננה - מכבי כפר קנא, צפרירים חולון - הפועל כפר סבא.
בליגה הארצית: הפועל טייבה - בית"ר/שמשון תל אביב, מג'דל כרום - נצרת עילית, הפועל בת ים - הפועל ירושלים. כמו כן ייצפו נציגי מודיעין אזרחי במשחקים הטעונים בליגות א'.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
כפר סבא - צפרירים: משחק רגיש במיוחד
צילום איי פי
מומלצים