שתף קטע נבחר

ג'קסון: "שאקיל עושה דברים שמנצחים משחקים"

מאמן לוס אנג'לס לייקרס, פיל ג'קסון, משבח את הסנטר שאקיל אוניל, על תרומתו לקבוצה, למרות הפציעות. גם חברו, קובי בראיינט, מצטרף למחמאות: "אני מרוצה ממנו - הוא כל כך דומיננטי"

פיל ג'קסון, מאמן לוס אנגלס לייקרס, החמיא לסנטר הקבוצה, שאקיל אוניל, שמשחק פצוע ולדבריו: "עושה את הדברים הקטנים שמנצחים משחקים".
א'וניל, שסוחב פציעה בבוהן רגלו במהלך כל העונה, נחתך באצבע במשחק הראשון נגד סאן אנטוניו ספרס ונקע את הקרסול במשחק השני, ולמרות זאת המשיך לשחק ולהיות דומיננטי בשני המשחקים הבאים בסדרה.
"אני שמח ששאקיל הבין מה הוא יכול לעשות בשביל הקבוצה", אמר ג'קסון. "הוא עושה את העבודה בהגנה, בכדורים החוזרים ובחסימות. בשבילי זה מספיק לעת עתה".
הכוכב השני של הקבוצה, קובי ברייאנט, שקלע את סל הניצחון במשחק הרביעי, החמיא גם כן לחברו: "הוא כל כך דומיננטי. אומרים שהוא לא משחק טוב כמו שהוא יכול, אבל אם הוא נותן בכל משחק 25 נקודות ו- 15 כדורים חוזרים, אני מרוצה".
אוניל עצמו אמר על מצבו הרפואי: "קצת קשה לקלוע עם אצבעות חבושות, אבל למזלי אני לא צריך לקלוע 40 נקודות כל ערב כדי שננצח". על חבריו לקבוצה הוסיף אוניל: "הם תומכים בי ועומדים לצידי. אני מצפה מהם לנצח ועד עכשיו הם עשו את זה".
הלייקרס מובילים בסדרת חצי גמר המערב מול סאן אנטוניו ספרס 1:3 ואם ינצחו במשחק הבא בסטייפלס סנטר, הם יפגשו בגמר המערב את סקרמנטו קינגס.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
מחמאות מג'קסון ובראיינט. שאקיל וברייאנט
צילום איי פי
מומלצים