שתף קטע נבחר

ההתאחדות: הקדמת הדיון בהקפאות תפגע בחיפה

במכתב שהעביר היום (ב') היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד משה אביבי, לנשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, מיכאל לינדשטראוס, הוא מסביר כי כיוון שאין מידע חדש בנוגע לחקירת ישראל כהן ו'שופטים באדום' אין טעם בהקדמת הישיבה בנושא הקפאת היורדות, שנקבעה ל-10 ביולי

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין משה אביבי, העביר היום (ב') את תשובת ההתאחדות לגבי דרישת הפועל חיפה להקדמת מועד ההכרעה בעניין הקפאת ההורדות (10 ביולי). ההתאחדות נדרשה לפני שבוע ע"י נשיא בית המשפט המחוזי, מיכאל לינדשטראוס, לתת נימוקים לקביעת מועד הדיון המאוחר, בעקבות בקשת המפרקים של הפועל חיפה.
במכתבו מציין אביבי, כי לדעתו אין טעם להקדים את ההכרעה בנושא משום שה-10 ביולי, הוא המועד האחרון אשר לאחריו עוד ניתן יהיה לפתוח את הליגה כסדרה, ומצד שני תינתן גם למשטרה האפשרות האופטימלית בסד הזמן הקיים למצות את החקירה. לטענת אביבי, אם הנהלת ההתאחדות תתכנס שוב עוד שבוע לא יהיה מידע חדש בידיה שיוכל לסייע להפועל חיפה ולשאר הקבוצות שבעד הקפאת היורדות לממש את מטרתן. אביבי מוסיף כי, אם הנהלת ההתאחדות תתכנס בעוד חודש, דווקא אז יגדלו הסיכויים שהפועל חיפה תשיג את מטרתה.
בנוסף, מציין אביבי, כי אם כבר מתקבלת החלטה להקדים את מועד ההכרעה היא צריכה להתקבל על ידי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, שמוסמך להתעסק בנושאים הקשורים להנהלת ההתאחדות ולא על ידי בית המשפט המחוזי בחיפה, שמפקח על פעילות הפועל חיפה, כיוון שהסוגייה היא כללית ולא נוגעת נקודתית רק בענייני הפועל חיפה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערוץ 5
ישראל כהן. אין חדש בחקירה
צילום: ערוץ 5
מומלצים