שתף קטע נבחר

נודיזם פוליטי

ז'אן מרי לה-פן נזכר בריצה בעירום, נשות המפלגה הקומוניסטית בצ'כיה מחלקות עלונים כשהן חשופות חזה ובארה"ב, הובילה הכירות אינטרנטית לכריתת אשכים מרצון



הפשיסט הוא עירום

ז'אן מרי לה-פן, מנהיג תנועת הימין הקיצוני בצרפת, הודה כי בעברו הרחוק התערטל ורץ בעירום מלא, מסביב לגבעת האקרופוליס שנמצאת באתונה, יוון. לטענתו, הריצה בעירום גרמה לו להרגיש כמו "אל יווני". לה-פן ביצע את המקצה האולימפי הפרטי שלו כאשר ביקר לראשונה ביוון, בשנת 1947. בריאיון ליומון יווני נפוץ התרפק לה-פן על גלי הנוסטלגיה וסיפר: "ביליתי לילה לבדי בפנתאון, אף נפש חיה לא נכחה בסביבה והחושך היה מוחלט. הורדתי את בגדי עד האחרון שבהם והתחלתי לרוץ. בעצם שחזרתי בגופי את המסורת של הספורטאים היוניים הקדומים, ובעשותי זאת הרגשתי כמו אל יווני".
סיבת המסע ליוון, אם תהיתם, הייתה ביקור בקברו של הברון הצרפתי פייר דה קבורטין.

אשת העכביש

עוד ביוון; ד"ר אוונגלוס גולאס, רופא משפחה וותיק בעיר אתונה, התפלא לגלות שעכביש הפך את אוזנה של אחת המטופלות שלו לביתו הקבוע. המטופלת, בת 33, הגיעה לרופא כשהיא מתלוננת על כאבי ראש חוזרים ונשנים. ד"ר גולאס ערך בדיקה שגרתית לאוזנה של המטופלת ולפתע גילה קור עכביש. מבט מדוקדק יותר כבר גילה לו את העכביש עצמו. גולאס הסיר את העכביש מאוזנה של המטופלת, לא לפני שצילם את התופעה במצלמת הווידאו שברשותו. בדו"ח הרפואי נכתב כי האישה נסעה על אופנוע, כאשר פתאום הרגישה כאב חד בראשה. זו כנראה היה הרגע בו נכנס העכביש לאוזנה.
למטופלת לא נגרם שום נזק כתוצאה מהרחקת העכביש. מצבו של העכביש, לעומת זאת, אינו ידוע.

תאונת שרשרת

נער מאוסטין, טקסס וכלב הפיטבול החביב שלו, נהרגו שניהם כתוצאה מתאונת ירי ביזארית. ג'וני לוואל תומס הבן וחבר נוסף יצאו באחר צהריים אחד, לחצר ביתה של משפחת לוואל, לאחר משחק הכדורסל בין הלייקרס לקינגס, על מנת לבדוק אם הרובה שברשותם פועל באופן תקין. הנערים, מודעים שניהם לסכנות הרבות הכרוכות בשימוש בנשק, קשרו את הדק הרובה לחבל, על מנת שיוכלו לירות מטווח ארוך ובטוח. ג'וני סיים לקשור את החבל לרובה וחזר אל חברו, אך בדרכו דרך בטעות על החבל. ההדק קפץ, ירייה נורתה, וג'וני נפגע היישר בראשו. כאשר שכחו הדי הירייה, קפץ כלב הפיטבול השייך לג'וני על החבר והתקיפו. החבר המבוהל צלצל למוקד החירום, שמיהר להגיע ולהכות את הכלב באלות, לא לפני שהנ"ל הספיק להעניק לאחד השוטרים שלוש נשיכות הגונות.
ג'וני נפטר בבית החולים, בשעה אחת בלילה, ולבקשתו נשרפה גופתו ולא נערכה הלוויה.

אחוז החסימה

לפעילים במפלגה הקומוניסטית הצ'כית נמאס לעשות חוגי בית למועמדים שלהם והם מצאו שיטה מהנה יותר להפצת מסרי המפלגה החשובים בתקופת הקדם-בחירות. כחלק משיטת ההפצה החדשה, יצאו לרחובות חמש מפעילות המפלגה הנועזות יותר, כשהן חצי ערומות. הגשם ירד, הקור הגיע לרמות שלא ייאמנו, אך הפעילות המעורטלות לא נכנעו לתנאים הקשים וחילקו לעוברים ושבים ניירות המציגים את מצע המפלגה, כשהן רועדות לגמרי.
המפלגה הקומוניסטית, אגב, היא לא היחידה שהעלתה בחכתה רעיונות משונים לקידום הפופולריות שלה בקרב הבוחרים. מפלגה אחרת פתחה במסע חלוקת מנות גולאש חינם, ברחבי הערים הגדולות בצ'כיה.

גשם גשם משמיים

גשם ירוק ומסתורי ירד בעיר סנגרמפור וסביבותיה, לא רחוק מכלכותה, הודו. הגשם הירוק משך החוצה אנשים רבים שצפו בו, מטפטף מהשמיים ומותיר סימנים צהובים, על בניינים רבים וגם על בגדיהם. חלק מהאנשים רצו לבתיהם בצרחות אימה, בטוחים שהגשם הירוק, היורד עליהם בהפתעה גמורה, הוא במקרה הטוב חומצה קטלנית ובמקרה הרע עונש מאלוהים. אחרים נקטו בגישה מעשית יותר והחלו להתפלל לכל אליל שעלה במוחם, באותם רגעים של אימה.
לעומתם, מדענים מהמכון ההודי לזיהום אוויר מיהרו לבדוק את התופעה וגילו, כי הגשם מכיל כמויות גדולות של חומרים המצויים אך ורק בפרחי נוי מסוימים. סברתם הינה, כי הגשם אינו אלא שתן של דבורים ששתו קצת יותר מידי צוף.

כאב ביצים

משטרת מישיגן, ארה"ב, שוקלת להגיש כתב אישום כנגד אדם שכרת את אשכיו של אדם אחר, אותו פגש דרך האינטרנט. השוטרים מצאו את הקורבן האומלל כשהוא יושב ומילל בפארק אוק, מישיגן. מכנסיו של הקורבן היו ספוגות בדם. מאוחר יותר מצאו השוטרים את אשכיו של הקורבן, מאופסנים בכלי פלסטיק הרמטי, במקררו של החשוד. הקורבן והחשוד נפגשו, כאמור, בצ'ט באינטרנט ושוחחו שם במשך זמן מה לפני שהחליטו להיפגש. כאשר התרחשה הפגישה המיוחלת, כרת החשוד את אשכיו של הקורבן בעזרת סכין מטבח, כאשר הנ"ל שרוע, רגוע לחלוטין, על שולחן המטבח. לאחר ביצוע הכריתה, חיטא החשוד את הפצע ושני הגברים התפנו לאכילת עוגה משותפת. למרבה הצער, כעבור זמן מה, החל פצעו של הקורבן לדמם באופן בלתי נשלט.
הבלש ברוס סמית מסר לעיתון המקומי, כי "הקורבן אמר שהוא רצה לחתוך את אשכיו. אין לי מושג למה, זה מעשה בלתי יאומן ממש". עוד הוא מסר, כי הקורבן, בן 48 מברמינגהאם, נזקק לניתוח של שלוש שעות לאחר המעשה. החשוד שוחרר ממעצר מכיוון שהרשויות אינן בטוחות שפשע אכן בוצע.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
אין כמו צרפת! אין כמו לרוץ בעירום!
צילום: איי פי
קח לך (אוזן של) אישה ובנה לך בית...
רובה תקין יורה גם כשהוא קשור
אם לנין היה יודע איך משווקים אותו בצ'כיה...
הן משתינות עליכם ואתם חושבים שזה גשם
"חותך האשכים" הוא רק הכינוי שלך?
מומלצים