שתף קטע נבחר

בעקבות ההפסד ללייקרס: חילופי ההאשמות בנטס

קניון מרטין, הפורוורד של ניו ג'רזי, יוצא בהתקפה נגד חבריו, לאחר ההפסד 4:0 בסדרת הגמר. "יש בחורים שאין להם את זה. אתה לא יודע מתי הם יופיעו". גם ג'ייסון קיד מצטרף ל'חגיגה': "אם אתה לא מראה לב או רגשות במצב הזה אולי לא מגיע לך לשחק במעמד הגמר"

בניו ג'רזי נטס מתקשים להתמודד עם העובדה, כי הם הקבוצה הראשונה מזה שבע שנים שמסיימת את סדרת גמר הפלייאוף בהפסד 4:0.
קניון מרטין, הפורוורד הצעיר של הקבוצה, שהיה מצוין במשחק הרביעי עם 35 נקודות ו-11 ריבאונדים, יצא אחרי המשחק בהתקפה חריפה כנגד חבריו: "ניסיתי לעשות את המקסימום, זה כואב אבל לא לחינם הם האלופים", פתח מרטין בעדינות ויצא להתקפה: "יש בחורים שאין להם את זה. זה הדבר שהכי קשה להתמודד איתו. יש כאלו שבאים לשחק כל יום ויש כאלה שאתה לא יודע מתי יופיעו", אמר מרטין, שהסביר מדוע הוא מתוסכל מהתופעה. "אני יכול להתמודד עם כישלון. אבל לא להתאמץ מספיק בכל משחק, זה משהו שאני לא מסוגל להבין".
מרטין כיוון כנראה לשחקנים כמו קית' ואן הורן (7 נקודות ו-4 ריבאונדים) וטוד מקאלה (8 נק' ו-6 ריב'), שלא היו יציבים לאורך כל הפלייאוף.
גם ג'ייסון קיד (שוב מצוין במשחק הרביעי - 13 נק', 12 אסיסיטים) נראה מוטרד מהיכולת של חבריו, אך היה דיפלומט יותר בדבריו ממרטין. "אני לא מתכוון להיכנס להאשמות אישיות, אשאיר את החלק הזה לקניון", אמר קיד אבל הוסיף, "אני מסכים איתו במובן הזה שמהשחק הראשון אנחנו במצב של להיות או לחדול. אז אם אתה לא מראה לב או רגשות במצב הזה אולי לא מגיע לך לשחק במעמד הגמר".

ביירון סקוט: "נתחזק בעונה הבאה"

הנטס מסיימים בטעם מר עונה מצוינת במהלכה הגיעו לראשונה לגמר ה-NBA, סיימו עם מאזן של 52 נצחונות, הטוב במזרח ובהיסטוריה של המועדון, והחזירו את האמון של הקהל הביתי. מה שברור הוא שבעונה הבאה יריבות כמו פילדלפיה, מילווקי, אינדיאנה וקבוצות אחרות במזרח, שסבלו מפציעות ומבעיות אחרות, יחזרו להיות חזקות ובניו ג'רזי יצטרכו להתכונן לכך.
"ברור שאני פגוע כרגע. רציתי שהעונה הזו תסתיים אחרת", אמר המאמן ביירון סקוט. "אני מאוכזב מאוד, אבל גם גאה, אני חושב שהבחורים שיחקו טוב מאוד לאורך כל העונה". לגבי העונה הבאה אמר סקוט: "אני חושב שה'סוויפ' יהפוך אותו לנחושים וטובים יותר בעונה הבאה. אני בטוח שנתחזק".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
מרטין. כועס
צילום איי פי
צילום: איי פי
סקוט. מאוכזב
צילום: איי פי
מומלצים