שתף קטע נבחר

כצפוי: אושררה התמיכה של המנהלת בהקפאת הליגה

בישיבה שנערכה במשרדו של יעקב שחר, אושררה תמיכת המנהלת בהקפאת הירידות מליגת העל. ההחלטה תועבר להתאחדות לכדורגל, שתקיים ישיבה ב-10 ביולי. עו"ד גולדברג, ממפרקי הפועל חיפה: "לא נקבע את עתידנו בהסתמך על גברי לוי, אלא נפנה לבית המשפט"

מנהלת הליגה התכנסה בתל אביב במשרדו של נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. בישיבה, ממנה נעדרו מספר רב של חברים, אושררה ההצעה של היורדות מליגת העל, מכבי קריית גת והפועל חיפה, להקפיא את הירידות. עמדת מנהלת הליגה תועבר להתאחדות לכדורגל, שתכנס ישיבה לדון בנושא ב-10 ביולי.
כזכור, בהתאחדות הביעו שביעות רצון מהעובדה כי המלצות המשטרה להעמיד לדין את חמשת השופטים, נוגעות להטיות משחקים עד לשנת 2000. לטענת ראשי ההתאחדות, בכך נסתם סופית הגולל על הכוונה להקפיא את הליגות, כבר השנה.
עורך הדין יואל גולדברג, ממפרקי הפועל חיפה, המשיך לתקוף את יו"ר ההתאחדות לכדורגל, גברי לוי, שמתנגד להקפאת הליגות. גולדברג: "המנהלת תמכה בהקפאה, אבל אני מסופק כי לגברי לוי אין את הנורמות הציבוריות המתאימות כדי לקבל החלטות של מנהל תקין. הפועל חיפה לא תקבע את עתידה בהסתמך על גברי לוי, אלא תתלה את יהבה בהחלטות בית משפט".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
גברי לוי. מתנגד להקפאה
צילום יוסי רוט
מומלצים