שתף קטע נבחר

מכבי נתניה: "המאמן יימנע מהטחת ביקורת"

הנהלת מכבי נתניה פירסמה הודעה לפיה המאמן, גילי לנדאו, התחייב שלא למסור מידע לתקשורת בעקבות התבטאויותיו כנגר המו"מ עם ראובן עטר. לנדאו: "זו הודעה חד צדדית"

הדי פרשת ההתקשרות בין מכבי נתניה לראובן עטר ממשיכים להדהד במועדון, למרות שהצטרפות השחקן עצמו כבר ירדה מהפרק. היום (א') פירסמה הנהלת הקבוצה, באמצעות הדובר, אופיר טשכמר, הודעה בה היא פוסלת את פנייתו של המאמן גילי לנדאו לתקשורת בנוגע להתקשרות עם עטר. לטענת הדובר, לנדאו היה הדברים בואו בפניו.
כזכור, בשבוע האחרון התלונן לנדאו על כך שהמשא ומתן לצירוף עטר לנתניה נוהל על ידי יו"ר הקבוצה, אשר אלון, ונעשתה לטענתו ללא ידיעתו. "המאמן מתחייב שלא להעביר מידע כזה או אחר, בין במישרין או בעקיפין מישיבות ההנהלה ומשיחותיו עם חברי ההנהלה לאמצעי התקשורת" נאמר בהודעה, "מסירת מידע שכזה על ידי המאמן תיעשה אך ורק באמצעות דובר הקבוצה או מי שייקבע על ידי ההנהלה. כמו כן, מאמן הקבוצה יתחייב להימנע מכל פעולה שעשוי להשתמע ממנה הטחת ביקורת או דברים בגנותם של חברי הנהלת הקבוצה".
בהנהלת נתניה טענו כי אין מדובר בסתימת פיות וכי המאמן יכול להתראיין כאוות נפשו בכל הקשור לעניינים מקצועיים והוא זה שיקבע את סגל השחקנים, ולהנהלה יש אפשרות להטיל על החלטות אלה וטו, בהתאם לתקציב ולדברים אחרים.
גילי לנדאו עצמו תמה על פירסום ההודעה, לה, לפי טענתו, לא היה שותף. "מבחינתי זו הודעה חד צדדית, ואני מביע תמיהה למשמע הדברים" אמר לנדאו.
לשאלה אם בכוונתו להתפטר, השיב לנדאו: "לא עלה על דעתי לעשות כך". עם זאת, מקורב למאמן סיפרו כי אם לנדאו היה יודע כי זהו היחס לו יזכה בנתניה, לא היה חותם על חוזה בקבוצה: "אם היתה אופציה אחרת לגילי, הוא היה עוזב כבר אתמול. נראה כי היום כבר אין לו ברירה והוא חייב לעבוד, אבל המצב מבחינתו לא אידיאלי".
היום נקבע שתקציב שכר השחקנים בקבוצה יעמוד העונה על 5.5 מיליון ש"ח. הקבוצה קיימה היום משחק אימון נגד סכנין שהסתיים בתוצאה 1:1. לנתניה כבש רן קוז'וק.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
גילי לנדאו. "הודעה חד צדדית"
צילום יוסי רוט
מומלצים