שתף קטע נבחר

יו"ר חדש לועדת חוץ וביטחון: חיים רמון

בישיבה החגיגית בה נכנס לתפקידו, הבטיח ח"כ רמון: "אעשה הכל כדי שההתמודדות האישית שלי תישאר מחוץ לחדר הזה". ח"כ רן כהן יעמוד בראש הוועדה לביקורת המדינה וח"כ מיכאל איתן בראש ועדת חוקה

ח"כ חיים רמון נכנס הבוקר (יום ד') לתפקידו החדש כיושב ראש ועדת חוץ וביטחון של הכנסת, על פי הסכם רוטציה עם היו"ר היוצא ח"כ דוד מגן.
"אעשה הכל כדי שההתמודדות האישית שלי תישאר מחוץ לחדר הזה", אמר רמון בטקס חילופי גברי בוועדה. "הפן האישי לא יעלה על שולחן הדיונים ואדאג גם לשקיפות עד כמה שניתן. רק מה שסודי וחיוני לביטחון המדינה ישאר חסוי", הבטיח.
במעמד החלפת יושב ראש הוועדה נכחו כל חברי הוועדה שחלק מחמאות לח"כ דוד מגן על ניהול וועדה יסודי, הגיוני והוגן. גם רמון קיבל מחמאות, אך כאשר אחד מהנוכחים אמר לרמון "אתה עשוי מחומר של ראשי ממשלות", ירה יו"ר הכנסת אברהם בורג: "אתה עשוי מחומר של ראשי וועדות".
בוועדה לביקורת המדינה התחלף היו"ר אמנון רובינשטיין עם ח"כ רן כהן, שכבר כיהן שיו"ר הוועדה בשנים 96-98. כהן אמר הבוקר, כי "כובד המשקל המונח על כתפי בניקוי אורוות המינהל הציבורי גורם לי להתרגש", אמר כהן. "גם העובדה שאני מחליף איש אשכולות רב זכויות גורמת לי התרגשות".
את ראשות ועדת חוקה חוק ומשפט עזב ח"כ אופיר פינס, מזכ"ל העבודה החדש. את מקומו תפס ח"כ מיקי איתן מהליכוד.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים