שתף קטע נבחר

NBA: אלן אייברסון שוחרר בערבות

בתום מעצר של 11 שעות, שוחרר כוכבה של פילדלפיה 76 בערבות של 10 אלפים דולר. אייברסון ועורך דינו ממשיכים לטעון כי הוא חף מפשע

כוכבה של פילדלפיה 76, אלן אייברסון, שוחרר אתמול (ג') בערבות של 10 אלפים דולר, לאחר שהיה נתון במעצר של 11 שעות. אייברסון הסגיר עצמו למשטרה, לאחר שהועלו נגדו חשדות כי פרץ לדירה בפילדלפיה, כשהוא חמוש ברובה, ואיים על שני אנשים בחיפוש אחר אשתו.
כנגד כוכבה של הסיקסרס אין כרגע שום דרישות מיוחדות מצד הרשויות, בעוד עורך דינו ממשיך לטעון כי לקוחו חף מפשע. אייברסון, שהסגיר עצמו למשטרה בשעות הבוקר המוקדמות, זכה לשימוע קצר, לאחר יום ארוך מאחורי סורג ובריח. כנגד השחקן הועלו ההאשמות של תקיפה, איומים ונשיאת כלי נשק ללא רישיון.
עורכי הדין, המעורבים בפרשה של אייברסון, מעריכים כי גם אם יורשע, הוא לא ייאלץ לרצות עונש מאסר בכלא. הגארד של הסיקסרס, שקיבל זימון לבית המשפט בעוד חמישה ימים, נעלם במהירות מהרובע של המשטרה בפילדלפיה, לאחר ששוחרר ממעצרו. כנגד אייברסון אין הגבלה על תנועותיו עד אשר ימתין למשפט.
עורך דינו של אייברסון, ריצ'ארד ספראגיו, אמר לאחר השחרור של לקוחו המפורסם: "העתירה של מר אייברסון מאוד חזקה וברורה. אני רוצה שכולם ישמעו זאת בצורה ברורה - הוא חף מפשע".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
אין הגבלה על תנועותיו. אייברסון
צילום איי פי
מומלצים