שתף קטע נבחר

פרומדיקו משקיעה 500 אלף דולר בקמפיין לסימילאק

הקמפיין הופק במשרד הפרסום TBWA והוא מדגיש את היתרונות החיסוניים של תחליב החלב סימילאק טופ

חברת פרומדיקו, יבואנית ומשווקת תחליף החלב סימלאק טופ, יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש למוצר.
הקמפיין הופק במשרד יהושע TBWA והיקפו עומד על 500 אלף דולר. הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובעיתונות.
האסטרטגיה המובילה את מסע הפרסום שמה דגש על הצורך העיקרי של ההורים לספק הגנה חיסונית לתינוקם, בעיקר כאשר התינוקות לא מקבלים את ההגנה החיסונית האופטימלית מכיוון שאינם ניזונים בהנקה.
סימילאק טופ, תחליף החלב המיוצר על-ידי מעבדות אבוט העולמיות, הושק בישראל לפני 4 שנים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרומדיקו. קמפיין תדמיתי לסימילאק
מומלצים