שתף קטע נבחר

הבקרה לא מאשרת חוזי השחקנים בהפועל ב"ש

אם לא תושג התקדמות משמעותית ביומיים הקרובים, תתייצב הקבוצה למשחק גביע הטוטו מול כפר סבא בהרכב שיבוסס ברובו על שחקני נוער

אם לא תחול במהלך היומיים הקרובים תפנית משמעותית בכל הקשור למצב הפיננסי של הפועל באר שבע, תתייצב הקבוצה למשחק גביע הטוטו ביום שחשח מול הפועל כפר סבא בהרכב המבוסס בעיקר על שחקני נוער וחיילים. עדיין לא ברור אם הקבוצה תירשם בטופס הטוטו.
בפגישה שנערכה בסוף השבוע שעבר בין אנשי באר שבע לאנשי הבקרה התקציבית הבהיר שוקי כהן מהבקרה לאנשי באר שבע שאם עד תחילת השבוע הקרוב לא יומצאו לבקרה בטחונות בסדר גודל של 5 מיליון שקל, הבקרה תאשר לה חוזים בהיקף של מיליון שקל בלבד.
בקבוצה מנסים לפעול בעניין, אולם עד כה ללא תוצאות. אחת הבעיות קשורה בסיוע מעיריית באר שבע. ועדת התמיכות העירונית אישרה לקבוצה סיוע בסך מיליון שקל, אולם בשל בעיה טכנית הקבוצה עדיין לא קיבלה את הכסףפ. מלבד זאת, קיימת כנראה גם מחלוקת בין אנשי העירייה לאלי זינו ואנשיו.
זינו, ששהה בסוף השבוע בחופשה, אמר אתמול: "עם כל האהבה שלי לקבוצה, אי אפשר שכל המעמסה הכספית תיפול רק עלי. אני מאוד מקווה שהעירייה וגורמים נוספים יסייעו לנו, כדי שנוכל להמציא ביטחונות. בסוף השבוע הצטרפו לקבוצה הקרואטי מריו צ'יזמק והפולני ברטוש טרכולסקי.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
בעיות עם החוזים. הפועל באר שבע
צילום יוסי רוט
מומלצים