שתף קטע נבחר

המכללה למינהל יצאה מרמלה

המכללה החזיקה את ביה"ס רקוסין בעיר. דובר הרשת: העירייה יזמה הפסקת הקשר. ראש העיר: הם שברו את הכלים

ראש עיריית רמלה, יואל לביא, טוען שהמכללה למינהל שהחזיקה בשנתיים האחרונות בבית הספר 'רקוסין', "שברה את הכלים בעבודתה עם עיריית רמלה". לביא הודיע כי העירייה תפעל בתקופה הקרובה כדי לחפש פתרונות לתפעול בית הספר.
דובר רשת המכללה למינהל, שלמה פרץ, הציג את הדברים אחרת. על פי דבריו "הפסקת הקשר בין המכללה למינהל לבין העירייה באה ביוזמת העירייה. במכתב שנשלח בתאריך ה 20 במאי השנה, פנה מנהל אגף החינוך בעיריית רמלה, גלעד גולדמן בשם ראש העירייה, יואל לביא, במכתב לדב סולמנצ'יק מנהל בתי הספר של מהכללה למינהל. במכתב ביקשה העירייה לסיים את ההתקשרות עם המכללה למינהל בבית הספר 'רקוסין' לקראת שנת הלימודים תשס"ג".
לדברי פרץ, "המכללה, שהופתעה מקבלת המכתב, ניסתה לבטל את רוע הגזרה. נוהלו מגעים בנושא בין מנכ"ל המכללה, אהרון בר שמאי לבין ראש העירייה, בייחוד לאור ההשקעות העצומות שהושקעו בתיכון, הן מבחינה פדגוגית והם מבחינה כספית. מגעים אלו לא עלו יפה ולאחר שראש העירייה נמנע מלספק את התשובות שנדרשו מצד המכללה, לא היה מנוס אלא להיענות לדרישת העירייה להפסקה מיידית של הקשר בין שני הגופים. מצער שראש העירייה בחר להציג את הדברים בצורה הפוכה מן המציאות".
דוברת עיריית רמלה, נורית לב מוסרת בתגובה לדברי פרץ: "אכן עיריית רמלה ביקשה בתאריך הנקוב לסיים את ההתקשרות בהסכמה, כתוצאה מאי שביעות רצון מהשקעות המכללה למינהל בבית הספר המקיף. המכללה למינהל ביקשה שלא להפסיק את ההתקשרות, ואף הבטיחה להמשיך ולהגביר את השקעותיה בבית הספר, לטובת ציבור התלמידים. אי לכך הופתענו כאשר ב 5 באוגוסט נקטה המכללה למינהל בצעד חד צדדי, והחליטה למשוך את ידיה מניהול בית הספר. עיריית רמלה תנקוט בכל הצעדים כדי שהתלמידים לא ייפגעו, ושנת הלימודים תיפתח כסדרה".

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
" המכללה למינהל 'שברה את הכלים' בעבודתה עם עיריית רמלה" טוען ראש העירייה
מומלצים