שתף קטע נבחר

מיכאל זנדברג חתם במכבי חיפה

בתום משא ומתן לילי, חתם שחקן הפועל פתח תקווה על חוזה לשנה אחת עם אופציה לעונה נוספת בחיפה. אוהדי פתח תקווה גידפו את ההנהלה בעקבות עזיבתו של השחקן

קשר הפועל פתח תקוה, מיכאל זנדברג, חתם הלילה (ש') על חוזה לשנה אחת עם אופציה לעונה נוספת לפחות במדי מכבי חיפה. האלופה הישראלית קיימה משא ומתן קדחתני עם פתח תקווה על עסקת העברתו של השחקן כדי להספיק ולרשום אותו עוד הלילה, המועד האחרון להעברות באירופה.
אי הסכמה בין הקבוצות על מחיר השחקן מנעה את השלמת העיסקה, אולם שני הצדדים הצליחו כאמור להגיע לפשרה בסופו של דבר.
כזכור, זנדברג כבר הצטרף למחנה האימונים של מכבי חיפה בגרמניה, לאחר שסיכם בקבוצה, אולם עם חזרת הקבוצה לארץ, פוצץ המשא ומתן על תנאיו והוא שב להפועל פתח תקווה.
מקורביו של זנדברג אמרו הערב כי השחקן הבין שטעה כשחזר לפתח תקוה והיה מעוניין להצטרף למכבי חיפה ולהשתלב במשחקי ליגת האלופות. נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר ומאיר שמיר, המחזיק בכרטיסו של זנדברג, שוחחו בטלפון במשך היום והגיעו להבנה כי השחקן יעבור לאלופה.

אוהדי פתח תקווה זועמים על מכירת זנדברג

כצפוי, מכירתו של הקשר מיכאל זנדברג לחיפה אינה עוברת בשקט. אוהדי פתח תקווה הביעו זעם רב על מכירתו של שחקן הבית לאלופה הישראלית, והתבטאו במילים קשות כנגד הנהלת הקבוצה.
כזכור, לפני שבועות אחדים החלו האוהדים באיסוף כסף, על מנת להשאיר את זנדברג בפתח תקווה. פיצוץ המו"מ של הקשר עם האלופה וחזרתו לאימוני פתח תקווה, נתנו לאוהדים תחושה כי הוא ימשיך בסופו של דבר בקבוצה.
אולם כבר אתמול, במהלך משחק גביע הטוטו מול עירוני ראשון לציון, החלו לרחף באויר השמועות לגבי מכירתו של זנדברג, והאוהדים בתגובה גידפו מספר גורמים במועדון.
יו"ר חוג האוהדים של פתח תקווה, רונן שקי, אומר היום ל-ynet, כי מכירתו של זנדברג לא תעבור בשקט. "הפועל פתח תקווה תשלם על זה ביוקר. אנחנו תרמנו כסף כדי להשאיר את זנדברג והם מאחורי הגב הלכו ומכרו אותו מבלי ליידע אותנו". את עיקר טענותיו הפנה שקי כלפי מנהלה המקצועי של הקבוצה, איתן בודיניוק. " בודניוק שיקר פה את האנשים, אנחנו נלחמנו למען השארתו של מיכאל וההנהלה צחקה עלינו מאחורי הגב".
תגובתו של איתן בודניוק: "המכירה נעשתה על ידי בעלי הכרטיס של זנדברג, ואני אפילו לא מעודכן בפרטיה".


לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום יוסי רוט
זנדברג (בכחול). תפנית מפתיעה
צילום יוסי רוט
מומלצים