שתף קטע נבחר

אלי כהן: "ייקח זמן להדביק את הקבוצה"

במסיבת עיתונאים מיוחדת לפתיחת העונה אמר מאמן בית"ר ירושלים כי היה שמח לקבל חיזוק נוסף אך הדגיש כי הוא מודע למגבלות התקציב. מאיר פניג'ל, מבעלי הקבוצה: "המטרה שלנו השנה תהיה להשתלב בחלק העליון של הטבלה, אולם גם אם לא ניקח תארים - בפירוש לא אראה בכך כישלון"

"המטרה שלנו השנה תהיה להשתלב בחלק העליון של הטבלה, אולם גם אם לא ניקח תארים - בפירוש לא אראה בכך כישלון". כך אמר היום (ג') יו"ר בית"ר ירושלים, מאיר פניג'ל, במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה לרגל פתיחת העונה. בית"ר, אשר את העונה הקודמת החלה (בקושי) באיחור בעקבות בעיות כספיות, דישדשה עד למחזור האחרון בתחתית והבטיחה את השארותה בליגת העל סמוך לקו הסיום. השנה, מקווים האוהדים בצהוב-שחור, יחזרו הצבע, השמחה ובעיקר הכדורגל השמח לאיצטדיון טדי.
"מי שחושב שאחרי שנה אחת מאז שלקחנו את הקבוצה מידי המפרק, נוכל לנצח את מכבי חיפה כשיש לה סגל שרץ חמש שנים ביחד, טועה", המשיך פניג'ל. "המטרה שלנו תהיה להגיע לצמרת לאט, למרות שהשקענו הרבה כסף. אני מאמין שתוך חמש שנים נצבור כמה תארים, אבל לא אהיה מאוכזב אם זה לא יקרה השנה".
המאמן, אלי כהן, אשר החליף במהלך העונה שעברה את יוסי מזרחי, התייחס בתחילת דבריו לסגל שנבנה במהלך הקיץ: "זה לא סוד שאני רוצה עוד חיזוק, במיוחד כשכבר היה לי ביד את ליאור אסולין ולאור העובדה שאלון אברמוביץ' נפצע לתקופה ארוכה ושגולן מלול עזב. עם זאת, יש מגבלות תקציביות שפוגעות בכל הליגה וגם אנחנו, בבית"ר ירושלים, צריכים להתחשב בהם ".
בעניין התקציב הוסיף פניג'ל: "אנו מקווים שיהיה לנו ספונסר גדול, ואז נוכל להביא עוד חיזוק".
איציק זוהר, שהגיע לקבוצה על תקן מושיע לקראת הסיבוב השלישי בעונה האחרונה והפך מיד למנהיג, אמר: "המצב החברתי בבית"ר ירושלים שונה לחלוטין ממה שנכתב בעיתונים. אין אצלנו ריבים בין שחקנים, או בין השחקנים למאמן. להיפך. יש אווירה טובה בבית"ר. נשחק השנה בצמרת, כי יש לנו סגל טוב. המטרה תהיה להגיע לצמרת, בכפוף לסגל המצוין שכבר יש לנו".
המאמן כהן וז'אן טלסניקוב הכחישו את הידיעות שפורסמו הבוקר, כאילו העירו הערות גזעניות לשופט ששפט במשחק הקבוצה במחנה האימונים בגרמניה.
מנהל הקבוצה, אברהם לוי: "הפרסום על כך שהתקציב שלנו השנה יהיה 30 מיליון שקל מוגזם. בקשר לתוצאות הלא טובות שהשגנו במשחקי המבחן - אני כבר הרבה שנים בכדורגל וקרו מקרים שקבוצות לא היו טובות במחנה האימונים, אבל בליגה הציגו יכולת שונה. יש הבדל גדול בין גביע הטוטו לליגה, ואני מאמין שכאשר תתחיל הליגה נהיה הרבה יותר טובים".
פניג'ל התייחס גם לדחיית הליגה: "אני חושב שזה מצוין, ומבחינתי אפשר להמשיך לדחות. אני סומך על יעקב שחר, והסמכנו אותו לנהל את המשא ומתן בינינו לקבוצות ה'קטנות'. כשהמו"מ יסתיים נתחיל את הליגה".
גם אלי כהן לא נשמע כמי שמתאבל על דחיית המחזור הראשון בליגה: "הצטרפו אלינו תשעה שחקנים חדשים בפגרה. ייקח זמן להדביק את הקבוצה, ולכן אולי זה טוב שיש לנו עוד זמן לערוך משחקי מבחן. מצד שני, יש נפילת מתח בגלל שהליגה לא נפתחה והכדורגל לא כל כך פעיל".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צפריר אבאיוב
אלי כהן. ישמח לחיזוק נוסף
צילום: צפריר אבאיוב
צילום ארכיון ידיעות אחרונות
איציק זוהר. המצב החברתי טוב
צילום ארכיון ידיעות אחרונות
צילום: ג'רמי פלדמן
פניג'ל (משמאל, עם כפיר אדרי). להגיע לצמרת לאט
צילום: ג'רמי פלדמן
מומלצים