שתף קטע נבחר

הפועל פ"ת: האוהדים ייצאו בקמפיין נגד ההנהלה

כמאה מאוהדי הקבוצה החליטו לצאת נגד חמשת חברי העמותה המשמשים גם כבעלים. יו"ר הפועל פ"ת, יעקב שפי: "זה מרגיז, כשהם צריכים כרטיסים הם יודעים אל מי לפנות"

כ-100 מאוהדי הפועל פתח תקווה נפגשו הערב (א') באצטדיונה העירוני ובסיום הפגישה החליטו לצאת בקמפיין נגד חמשת חברי העמותה המנהלים את הקבוצה - הגזבר שמואל בייגל, היו"ר יעקב שפי, וחברי ההנהלה איציק כגן, משה נפתלי ודני לוי.
האוהדים מקווים כי קמפיין זה, שילווה בהנפת שלטים ובסטיקרים במהלך האימונים והמשחקים, יגרום לחברי ההנהלה, המשמשים כיום גם כבעלים, למכור את הקבוצה ולהתפטר מתפקידיהם הניהוליים.
אוהד הפועל פתח תקווה, ארמונד מתתיהו, אמר: "נעשה הפגנות ברישיון, וכל מה שצריך כדי שההנהלה תתפטר".
יו"ר הקבוצה, יעקב שפי, אמר בתגובה למחאת האוהדים: "כנראה שהאוהדים לא יודעים מי זו ההנהלה. חמשת חברי העמותה לא ניהלו השנה את הקבוצה אלא איתן בודיניוק (אשר התפטר לפני שבוע - ג.מ) עשה זאת. זה מרגיז, כי כשהם צריכים כרטיסים הם יודעים למי לפנות, ואנחנו מצדנו עשינו את המירב כדי להביא ספונסרים לקבוצה ולסייע. יש להם זכות להביע מחאה, אבל אם הם מתחילים בקמפיין נגד ההנהלה, מחר הם יתחילו בקמפיין נגד השחקנים ונגד המאמן".
עדיין אין חדש לגבי קפטן וחלוץ הקבוצה, מוטי קקון, אשר נדרש לקצץ בשכרו. עם זאת, ייתכן כי התפטרותו של בודיניוק תקל על השלמת המו"מ עם השחקן, אשר חתום על חוזה לעונה הבאה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום ערוץ 5
אוהדי פתח תקווה. כועסים על ההנהלה
צילום ערוץ 5
מומלצים