שתף קטע נבחר

NBA: סאבוניס חתם על חוזה בפורטלנד

הסנטר הליטאי בן ה-37, אשר נח בשנה האחרונה כדי להקדיש זמן למשפחתו, חוזר לקבוצה בה שיחק בשש שנותיו האחרונות בליגה. מנהל הקבוצה: "אנו נרגשים ומצפים לחזרתו למגרשים"

ארווידאס סאבוניס, הסנטר הליטאי בן ה-37, הפך לפנות בוקר (שבת) את חזרתו לפורטלנד לרשמית, כאשר חתם על חוזה חדש וארוך טווח בקבוצה. סאבוניס, אשר שיחק במדי הטריילבלייזרס בין השנים 1995 ל-2001, החליט לנוח בשנה האחרונה ולהקדיש יותר זמן למשפחתו. לאחרונה נודע על חידוש המגעים ואף על סיכום בין השחקן לפורטלנד והיום, כאמור, נחתם החוזה בין הצדדים.
"אנו נרגשים מאד לקראת חזרתו של סאבוניס לקבוצה", אמר המנהל הכללי של המועדון, בוב וויטסיט לאחר החתימה. "היה לו חלק גדול בהצלחה שלנו בעבר ואנו כבר מצפים בקוצר רוח לחזרתו למגרשים".
סאבוניס, שמוכר לאוהדים בארץ גם ממשחקיה של ז'אלגיריס קובנה בה שיחק מול מכבי תל אביב, מדורג חמישי ברשימת קלעי פורטלנד בכל הזמנים עם 2455 נקודות. ברשימת החוסמים של הקבוצה הוא מדורג שמיני עם 422 חסימות.
בעונתו האחרונה - החלשה יחסית - קלע סאבוניס 10.1 נקודות וקטף 5.4 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. במהלך העונה הוא החמיץ 21 משחקים בשל פציעה ובסיומה החליט שלא לחדש את חוזהו.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: allsport
סאבוניס. יחזור להתווכח עם שופטי הליגה
צילום: allsport
מומלצים