שתף קטע נבחר

קליאו V6 - הדור הבא

בהמשך לעדכון שעברה הסופר-מיני של רנו, זוכה גם גרסת הסופר-מיני-ספורט לעדכון מתבקש

לפני כשנתיים הציגה רנו את הקליאו V6, סופר-מיני במדי ספורט והרבה, הרבה כוח ויכולת. אך שלא כמו קטנות-חמות אחרות, או אפילו גרסתה הספורטיבית של הקליאו עצמה, ה-V6 על 226 סוסיה הייתה משהו שונה לגמרי. פיתוח המכונית נעשה בשיתוף אנשי TWR, אשר עמלו על הרכבתה הידנית של המכונית בקצב "שיא" של כ-12 יחידות ביום, עם ייצור מתוכנן של כ-2,500 יחידות בשנה.
נתונים אלה, יחד עם תג-מחיר גבוה וביצועים מרשימים על הנייר, הבטיחו שהסופר-קליאו תהפוך ליצירת אומנות אקסקלוסיבית. מה לעשות, ובדרך התערבה המציאות בעניין. שילוב של מעט מדי ביצועים לשקל (או פרנק), יחד עם התנהגות כביש בעייתית, פגעו לא מעט בהבטחה.

מחדשים

ולכן כנראה בוחרים אנשי רנו להציג בתערוכת פאריז גרסה מחודשת של הקליאו V6. המכונית החדשה זוכה לעדכון חזותי משמעותי ומיישרת קו עם העדכון שעברה הקליאו "הרגילה" לפני מספר חודשים. מתחת לעור, זוכה הקליאו למנוע V6 משופר המייצר 255 כ"ס (לעומת 226 בדגם הקודם), אך נתון המומנט נותר זהה עם 30.6 קג"מ. אל החבילה מצטרפים גם חישוקי "18 שמחליפים את חישוקי ה-"17 הקודמים, ומפלט כפול מצופה כרום מאחור.
ברנו מדברים על זינוק קלאסי מעמידה למאה קמ"ש בפחות מ-6 שניות, לעומת 6.4 שניות בגרסה הקודמת. על מהירות מרבית הם לא מדברים, אם כי סביר להניח שזו תהיה גבוהה מ-235 הקמ"ש של קודמתה.
ואולם השיפור המשמעותי ביותר, כך רנו, קשור למערכת המתלים. אנשי החברה מדברים על שלדה חדשה, שינוי גיאומטריית המתלים מלפנים ועיבוי המוט המייצב. בדרך הם דאגו גם למתלה אחורי שונה, עם תת-שלדה עצמאית ולקפיצים חדשים ונוקשים יותר. גם מפסק הגלגלים מלפנים ומפסק הסרנים גדלו, וכל זה מבטיח - כך רנו - מכונית נהיגה שונה לגמרי.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רנו קליאו V6...
עיצוב מחודש...
ושיפור מתבקש
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים