שתף קטע נבחר

הפועל ת"א - לידס: כנראה באיטליה

בהגרלת הסיבוב השני של גביע אופ"א נקבע כי הפועל תיפגש עם הקבוצה האנגלית. המשחק הראשון ייערך ב-31 באוקטובר ב'אלנד-רואד' והגומלין ב-14 בנובמבר ככל הנראה באיטליה. משה תאומים: "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה שיש"

בהגרלת הסיבוב השני של גביע אופ"א, אשר נערכה אתמול (ג') נקבע כי הפועל תל אביב, הנציגה הישראלית היחידה שנותרה במפעל ומי שבשנה שעברה הגיעה עד רבע הגמר, תפגוש את לידס יונייטד מאנגליה.
המשחק הראשון בין שתי הקבוצות ייערך ב-31 באוקטובר באנגליה, באיצטדיון 'אלנד-רואד' ומשחק הגומלין שבועיים לאחר מכן - ב-14 בנובמבר. אופ"א עדיין לא מרשה לקבוצות ישראליות לארח משחקים בישראל בשל המצב הבטחוני באיזור.
רפי עגיב, אחד הבעלים של הפועל, נפגש אמש באיטליה עם ראשי קבוצת מילאן, שהדיחה את הפועל בעונה שעברה בשלב רבע הגמר. בפגישה נבדקה האפשרות שהמשחק יתקיים באיצטדיון סאן סירו, מגרשה הביתי של מילאן, אך ככל הנראה לא ייצא העניין אל הפועל.
בכל מקרה, הבטיחו במילאן לסייע להפועל במציאת מגרש חלופי על אדמת איטליה. משה תאומים, מבעלי הפועל תל אביב, ציין את הסיוע הרב שמעניקים ראשי מילאן לקבוצה. תאומים סיפר כי היום ייפגש עגיב יחד עם מנכ"ל מילאן ונציגי משטרת איטליה, ובפגישה יוחלט היכן יתקיים המשחק ומה יהיו העלויות עבור הקבוצה.
מוקדם יותר אמר תאומים: "קיבלנו את ההגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל, אבל כמו בשנה שעברה אין הנחות או הקלות בשלבים האלו בגביע אופ"א ונעשה את הכל על מנת להצליח להמשיך קדימה".
אסי דומב: "זו ההגרלה הקשה ביותר שאפשר היה לקבל. אנחנו מקווים שהמשחק הביתי יהיה בבלומפילד כדי שתהיה הזדמנות שווה להתמודד מול האנגלים. בכל מקרה, אני מאמין שאפשר לעשות מולם משהו".
אגב, למרות היריבה החזקה הצפויה לה, יכולה הפועל תל אביב לשאוב מעט אופטימיות מאתר היורוספורט (eurosport.com) שכתב על ההגרלה: "לידס הוגרלה נגד ה'עונש של צ'לסי בעונה שעברה'".

פנרבחצ'ה מול פנאתנייקוס

התמודדות מעניינת נוספת מבחינת אוהדי הכדורגל בישראל תיערך בין סגנית אלופת טורקיה וקבוצתו של חיים רביבו, פנרבחצ'ה, לפנאתנייקוס מיוון. פארמה האיטלקית, שהודחה בשנה שעברה על ידי הפועל תל אביב בשמינית הגמר, תפגוש את ויסלה קראקוב מפולין.
שטורם גראץ האוסטרית, שהגיעה לגביע אופ"א לאחר שהודחה על ידי מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות, תתמודד בסיבוב השני מול לבסקי סופיה מבולגריה. ריאל בטיס, אחת המועמדות הבכירות להגעה לגמר, תשחק נגד ויטוריה זיזקוב מצ'כיה. בואבישטה מפורטוגל, שחלפה על פני מכבי תל אביב בדרך לסיבוב השני, תפגוש את אנורתורסיס פמגוסטה מקפריסין.

יתר המשחקים:

מלאגה (ספרד) - אמיקה ורונקי (פולין)
לאציו (איטליה) - הכוכב האדום בלגראד (יוגוסלביה)
איפסוויץ' (אנגליה) - סלובן ליברץ (צ'כיה)
פרנצבארוש (הונגריה) - שטוטגארט (גרמניה)
דינאמו זאגרב (קרואטיה) - פולהאם (אנגליה)
אנדרלכט (בלגיה) - מידטילנד (דנמרק)
סלאביה פראג (צ'כיה) - פרטיזאן בלגראד (יוגוסלביה)
אפועל ניקוסיה (קפריסין) - הרטה ברלין (גרמניה)
אלאבס (ספרד) - בשיקטאש (טורקיה)
לגיה ורשה (פולין) - שאקלה 04 (גרמניה)
פאוק סלוניקי (יוון) - גראסהופרס (שווייץ)
דיורגרדנס (שבדיה) - בורדו (צרפת)
אוסטריה וינה (אוסטריה) - פורטו (פורטוגל)
ספרטה פראג (צ'כיה) - דניזליספור (טורקיה)
נציונל בוקרשט (רומניה) - פריס סן-ז'רמן (צרפת)
סלטיק (סקטולנד) - בלקבורן (אנגליה)
ויטסה ארנהיים (הולנד) - ורדר ברמן (גרמניה)
סלטה ויגו (ספרד) - ויקינג (נורבגיה)

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוסי רוט
קשטן. הרבה עבודה
צילום: יוסי רוט
צילום: allsport
לי בויאר
צילום: allsport
צילום: איי פי
מארק וידוקה
צילום: איי פי
מומלצים